monass Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Det finnes en velkommen-sang hvor man bytter ut diverse ord med tenner, ører, øyne etc og har da tillagde tenner å sette på seg. Noen som husker denne og kan sende meg? [email protected] Takker!! 0 Siter
jinninn Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg har en Takker for maten sang. Den går på Øystein Sunde:hvis dine ører henger ned,hakkebakkeskogens bakemester Harepus,Vi har en tulle med øyne blå,og tyven tyven skal du hete. Her skal en henge på seg tallerkenører,tenner,plastglass på øynene. Hadde og en annen sånn type sang,emn den finner jeg ikke nå. Kan sende denne til deg ,om du vil ha den da. 0 Siter
Spenning Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Mel: Vi tar en rungende.... Jeg er så glad idag,så glad idag. Jeg er så glad idag,så glad idag Jeg er så glad idag,så glad idag Jeg er så glad idag,så glad idag Mel: Jeg er havren..... Jeg er så glad, så glad idag Jeg er så glad, så glad idag Jeg er så glad, så glad idag Jeg er så glad, så glad idag Mel: Se Norges blomsterdal.... Jeg er så glad idag, Jeg er så glad idag, Jeg er så glad så glad idag Jeg er så glad idag, Jeg er så glad idag, Jeg er så glad så glad idag Jeg er så glad idag Jeg er så glad idag Mel:Ja vi elsker dette landet.. Jeg er glad. Jeg er så glad Jeg er så glad idag Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Jeg er glad. Jeg er så glad idag, Husk papptallerken, pappirtenner og målebeger til å ha som monokkel. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.