Gå til innhold

I mitt neste liv vil jeg bli ei binne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren. Du gjør ingenting i 6 måneder. Det kan jeg leve med .

2. Før du går i hi, må du spise til du ruller rundt.

Jeg kan leve med det også.

3. Hvis du er en bjørn, føder du to barn (som er like store som en

valnøtt)

mens du sover. Når du våkner opp er de halvvoksne, søte, myke unger. Det kan jeg definitivt leve med.

4. Hvis du er en mamma bjørn, vet alle at du mener alvor. Du klapser til alle som plager ungene dine. Hvis ungene dine ikke oppfører seg, klapser du dem også. Jeg kan leve med det .

5. Hvis du er en bjørn, FORVENTER din make at du knurrer når du våkner . Han FORVENTER også at du har hårete legger, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Jepp!!!! Jeg vil bli en bjørn..........

Skrevet

Kan anbefales. Jeg er tydeligvis den softe Teddy typen siden jeg ikke slår barn, men utover det så beskrev du et bjørneliv ganske korrekt.*L*

Gjest Dubreuilh
Skrevet

1. Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren. Du gjør ingenting i 6 måneder. Det kan jeg leve med .

Men du må jobbe som f... på forhånd, ellers våkner du aldri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...