Gå til innhold

Hvem kverka Laura?

Anbefalte innlegg

Gjest eg undras...
Skrevet

Palmer.. i Twin Peaks altså. (orker ikke se alle episodene)

Skrevet

Det tror jeg faktisk vi aldri fikk vite.

Jo, gjorde vi ikke det?

Skrevet

Det tror jeg faktisk vi aldri fikk vite.

Butleren?

Skrevet

Jo, gjorde vi ikke det?

Ble serien noen gang avsluttet? Tror ikke det. Det er jo lenge siden, jeg husker ikke helt. Var det en miniserie etterpå i to deler som avsluttet hele greia. Nei, det er for lenge siden og jeg har sett for mye TV etter det :o)

Skrevet

Butleren?

Du har i hvert fall ikke sett den så ikke skryt nå.

Skrevet

Ble serien noen gang avsluttet? Tror ikke det. Det er jo lenge siden, jeg husker ikke helt. Var det en miniserie etterpå i to deler som avsluttet hele greia. Nei, det er for lenge siden og jeg har sett for mye TV etter det :o)

...faren hennes, da? Som var besatt av en ond fyr?

Skrevet

Du har i hvert fall ikke sett den så ikke skryt nå.

Standardsvar. Er vi på jakt etter en morder er det butleren. Er det navnet på en person når du spiller geni men ikke husker hvem så er det Jack Nickolson. Må treffe en gang da.*L*

Skrevet

Ja, det kan godt hende du har rett. Var mye rart i den serien. Har ikke sett den denne gangen. I grunnen likte jeg den ikke. Hvilket år er den fra?

Skrevet

Ja, det kan godt hende du har rett. Var mye rart i den serien. Har ikke sett den denne gangen. I grunnen likte jeg den ikke. Hvilket år er den fra?

Den ble vist første gang vinteren 90/91. Da var jeg nemlig på folkehøyskole, derfor husker jeg det. :)

Skrevet

Den ble vist første gang vinteren 90/91. Da var jeg nemlig på folkehøyskole, derfor husker jeg det. :)

Å jeg satt hjemme alene den gangen også med en på 5 år og en på 8år og ingen avlastning. Ser ut til at det har blitt mitt lodd i livet.

Ikke liker jeg unger, selv om jeg selvfølgelig er fryktelig glad i mine egne og ikke trives jeg uten mann. Likevel er det slik det har blitt. Jaja, jeg er vel barnefri når jeg er 60 år.

Skrevet

Det var hennes egen far? (splittet personlighet??) eller misforsto jeg?

hvem andre var med?

Jeg aner ikke, jeg bare søkte på Google og siterte resultatet :)

Skrevet

Den serien blir jo sykere og sykere for hvert avsnitt, syns jeg at jeg husker.

Skrevet

Det var hennes egen far? (splittet personlighet??) eller misforsto jeg?

hvem andre var med?

Du har rett.

Skrevet

Å jeg satt hjemme alene den gangen også med en på 5 år og en på 8år og ingen avlastning. Ser ut til at det har blitt mitt lodd i livet.

Ikke liker jeg unger, selv om jeg selvfølgelig er fryktelig glad i mine egne og ikke trives jeg uten mann. Likevel er det slik det har blitt. Jaja, jeg er vel barnefri når jeg er 60 år.

Livet starter ved de 60,vet du. ;) Eller var det 66?

Skrevet

Standardsvar. Er vi på jakt etter en morder er det butleren. Er det navnet på en person når du spiller geni men ikke husker hvem så er det Jack Nickolson. Må treffe en gang da.*L*

I Spray Quiz Show er forfatteren som oftest H. C. Andersen. Spørsmålene er tydeligvis oversatt fra dansk.

Skrevet

Livet starter ved de 60,vet du. ;) Eller var det 66?

Er ikke helt sikker jeg :o).

Det er mange år å sitte hjemme å se i veggen eller kanskje heller i TV- eller dataskjermen.

Skrevet

Det mener jeg også å huske. Og at han som spilte ham var liten med skjegg, samme skuespiller som spilte en far i serien Savannah. Den om en elvebåt og en liten sørstatsby og tre jenter, hvorav en slem (Peyton). Som hadde rødt hår og også spilte i Melrose Place. Og hun var slem der også.

Henger noen fortsatt med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...