mrxx Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jeg så ikke alle episodene, men jeg syntes dette var en fin serie til og med den tredje episoden, etter det satt jeg og irriterte meg grønn på at jeg satt og så på dette mølet. Tilslutt ga jeg opp hele greia. Men jeg mener å huske at det var hennes egen far som gjorde dette fordi han var besatt av en ond fyr av noe slag. I alle fall mener jeg at jeg tolket dit hen at det var han. 0 Siter
Anki Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Faren hennes besatt av en ond fyr er det som stemmer ja Husker at jeg digga denne merkelige serien 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 I Spray Quiz Show er forfatteren som oftest H. C. Andersen. Spørsmålene er tydeligvis oversatt fra dansk. Og spiller man TP og skal svare i kategori Sport og Fyll, så er det smart å svare Sebastian Coe. Iallefall dersom man har utgaven fra 1986. 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det mener jeg også å huske. Og at han som spilte ham var liten med skjegg, samme skuespiller som spilte en far i serien Savannah. Den om en elvebåt og en liten sørstatsby og tre jenter, hvorav en slem (Peyton). Som hadde rødt hår og også spilte i Melrose Place. Og hun var slem der også. Henger noen fortsatt med? Nå har ikke jeg sett mer enn reklame for Savannah - men Peyton spilte da ikke i Melroce Place? Hvis hun da ikke kom inn veldig sent i serien? Du forveksler henne kanskje med lillesøsteren til Jane? Hun... eh - husker ikke hva hun het. 0 Siter
morsan Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Og spiller man TP og skal svare i kategori Sport og Fyll, så er det smart å svare Sebastian Coe. Iallefall dersom man har utgaven fra 1986. Eller man får spørsmål "Hvem sa..." og så et veldig "høyverdig" sitat, da er det som oftest Otto von Bismarck! *S* 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Nå har ikke jeg sett mer enn reklame for Savannah - men Peyton spilte da ikke i Melroce Place? Hvis hun da ikke kom inn veldig sent i serien? Du forveksler henne kanskje med lillesøsteren til Jane? Hun... eh - husker ikke hva hun het. MelroSe. *gremm* 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Nå har ikke jeg sett mer enn reklame for Savannah - men Peyton spilte da ikke i Melroce Place? Hvis hun da ikke kom inn veldig sent i serien? Du forveksler henne kanskje med lillesøsteren til Jane? Hun... eh - husker ikke hva hun het. Sidney. Bortsett fra at i en veldig tidlig episode hvor Jane spontanaborterer, sier hun at hun selv er eneste datteren til foreldrene. Senere påstår jo foreldrene at Jane er adoptert, mens Sidney er deres biologiske datter. Men i denne tidlige episoden hvor Jane er gravid, vises det hjemmevideo tatt på sykehuset av Janes mamma i rullestol med baby-Jane i armene. Antakelig lammet av gledessjokk etter adopsjonen. Bagatell i MP-sammenheng. F.eks. dør Peters far ikke mindre enn to ganger i løpet av serien. Bare spør - dette er den ene såpeoperaen jeg har greie på :-) Savannah derimot, vet jeg ikke hva er, så jeg kjener ikke denne Peyton. 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det mener jeg også å huske. Og at han som spilte ham var liten med skjegg, samme skuespiller som spilte en far i serien Savannah. Den om en elvebåt og en liten sørstatsby og tre jenter, hvorav en slem (Peyton). Som hadde rødt hår og også spilte i Melrose Place. Og hun var slem der også. Henger noen fortsatt med? Jeg tok et kjapt søk på nettet (se svar til nanna nedenfor). Peyton spilte Lexi i MP. Lexi kom inn i den serien såpass langt uti at ALLE var blitt slemme. Altså alle de som ikke hadde dødd en brå død (som f.eks. Sidney). Både Lexi og Sidney hadde forøvrig veldig varierende hårfarge. Men sånn er det jo når tidsbegrepet er opphevet. 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Sidney. Bortsett fra at i en veldig tidlig episode hvor Jane spontanaborterer, sier hun at hun selv er eneste datteren til foreldrene. Senere påstår jo foreldrene at Jane er adoptert, mens Sidney er deres biologiske datter. Men i denne tidlige episoden hvor Jane er gravid, vises det hjemmevideo tatt på sykehuset av Janes mamma i rullestol med baby-Jane i armene. Antakelig lammet av gledessjokk etter adopsjonen. Bagatell i MP-sammenheng. F.eks. dør Peters far ikke mindre enn to ganger i løpet av serien. Bare spør - dette er den ene såpeoperaen jeg har greie på :-) Savannah derimot, vet jeg ikke hva er, så jeg kjener ikke denne Peyton. *bøyer seg i støvet* Imponerende greier, laban. Dette var nytt for meg. 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jeg tok et kjapt søk på nettet (se svar til nanna nedenfor). Peyton spilte Lexi i MP. Lexi kom inn i den serien såpass langt uti at ALLE var blitt slemme. Altså alle de som ikke hadde dødd en brå død (som f.eks. Sidney). Både Lexi og Sidney hadde forøvrig veldig varierende hårfarge. Men sånn er det jo når tidsbegrepet er opphevet. Ok, så hun var med. Jeg gav opp å følge med etterhvert - det ble for innviklet, selv for meg. 0 Siter
laban Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 *bøyer seg i støvet* Imponerende greier, laban. Dette var nytt for meg. Det er godt å være flinkest i noe... 0 Siter
Babette Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det er godt å være flinkest i noe... Du imponerer virkelig. Synd Kvitt eller Dobbelt er slutt, laban! Du kunne glatt ha vunnet toppremien i emnet Melrose Place. Hvem skulle i så fall vært fagdommer? Ellers kan jeg fortelle at jeg ser endel filmer og serier på dansk TV, altså med dansk teksting. Og jeg ler like godt hver gang "honey" eller "sweetheart" oversettes med "skattepige". I mine ører lyder det nemlig mer som en ligningsfunksjonær ! 0 Siter
nanna Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det er godt å være flinkest i noe... Mm. SELV om det er amerikansk såpe. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det var hennes egen far? (splittet personlighet??) eller misforsto jeg? hvem andre var med? Ikke splittet personlighet - besatt av Den Onde Ånden Bob. "............" 0 Siter
laura Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Nå skvatt jeg. Føler meg egentlig ganske levende ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.