Gå til innhold

Få bort hemorider?

Anbefalte innlegg

Gjest not scared anymore

Jeg har hatt hemorider over flere år.. De kom tilbake i perioder gang på gang..

Inntil jeg til slutt mannet meg opp og gikk til legen og bretta ned buksa for han.

Fikk beskjed om å kjøpe en salve på apoteket som jeg desverre ikke husker hva heter. Den var reseptfri.

Uansett, etter å ha smørt meg en periode så forsvant de. Og aldri kommet tilbake. Det er vel ca 8 år siden.

Gå tl lege og finn ut riktig salve. Eller om du er tøff kan du jo få til apoteket og spørre etter salve for hemorider?

Fortsetter under...

Kjerringråd: Honning. Det leste jeg i en bok. Det skal smøres på, ikke spises.

At honning har fabelaktige egenskaper vet jeg fra før, så rådet er iallfall et forsøk verdt.

Jeg har nå tatt på honning, men mine klør/svir ikke og jeg har ikke sett noe blod.

Men de er der, så honningen kan få de bort fordet?

Kjerringråd: Honning. Det leste jeg i en bok. Det skal smøres på, ikke spises.

At honning har fabelaktige egenskaper vet jeg fra før, så rådet er iallfall et forsøk verdt.

å fy dæven...

den dagen hemorida tar overhånd, trur jeg honning eller noe annet som er seigt blir bannlyst... med den hårmanken som rassen skjuler, så tror jeg honning kun vil gjøre det værre...

*kjenne det lugger*

Kødder du nå eller? Er det sant???

Kål i rævva...nå har jeg hørt det og! Jøjemeg, jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan noen til å begynne med KOM PÅ det trikset....!!

*grubler*

Har du ikke hørt sangen?

"for oppi rævva mi veks det kålerabi.." *gauler og synger*

Gjest kjerringråd

Hvor lang tid tar det ca å få det bort hvis jeg bruker kålblad?

Tja, det kommer seg jo selvfølgelig an på hvor "hardt rammet" du er.

Jeg brukte det vel i fire netter sist, da var de helt borte, jeg hadde endel da .... dette er 2 1/2 år siden, siste gangen jeg var høygravid.

Lykke til

å fy dæven...

den dagen hemorida tar overhånd, trur jeg honning eller noe annet som er seigt blir bannlyst... med den hårmanken som rassen skjuler, så tror jeg honning kun vil gjøre det værre...

*kjenne det lugger*

Ja, men så kunne du jo bedt noen om å kysse deg i ræva - med honningsmak på kjøpet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...