Altman Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Noen flasker med OH-grupper i dag hadde gjort dagen fullkommen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 OH-grupper ? Alternativ doktor I 4 cl Rom Te Alternativ doktor II 4 cl Rom Kakao Dette kan gjerne se litt kjedelig ut, men drinkene er enkle å lage og de smaker fortreffelig. I tillegg vet nok de fleste av dere at høy temperatur har en egen evne til å skjule smaken av våre kjære OH-grupper. 0 Siter
Altman Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 OH-grupper ? Alternativ doktor I 4 cl Rom Te Alternativ doktor II 4 cl Rom Kakao Dette kan gjerne se litt kjedelig ut, men drinkene er enkle å lage og de smaker fortreffelig. I tillegg vet nok de fleste av dere at høy temperatur har en egen evne til å skjule smaken av våre kjære OH-grupper. Kakao??? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 vanlig kakao? Oppskrift: Kok kakao på vanlig måte, hell i en kopp og tilsett 4 cl rom. Slurp. 0 Siter
Altman Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Oppskrift: Kok kakao på vanlig måte, hell i en kopp og tilsett 4 cl rom. Slurp. hmm, da gjenstår det bare å skaffe seg rom 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 hmm, da gjenstår det bare å skaffe seg rom Jeg har 5 l. heimbrennt stående her..... 0 Siter
Altman Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Jeg har 5 l. heimbrennt stående her..... Svarte faen. Nå er det søndag. Tror du det er ok å drikke på søndag? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Svarte faen. Nå er det søndag. Tror du det er ok å drikke på søndag? Når det gjelder drikking,er mandager egentlig best,men jeg vurdrer selv en liten en...sånn mens jeg rører i sausen:-) 0 Siter
Altman Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Når det gjelder drikking,er mandager egentlig best,men jeg vurdrer selv en liten en...sånn mens jeg rører i sausen:-) Så hvis jeg stikker innom, vanker det muligens både en og to drammer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.