Gå til innhold

PS2: Rayman Revolution! Hjelp søkes! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg! Jeg finner ingen "walkthrough" på internett om dette spillet, og nå står jeg altså fast! :-)

Jeg har befridd Globox og vi har dratt ned heisen på brønnen hans, har hoppet rundt på disse plommene i lavaen, kastet plommer på spiddene og kommet meg over lavaen og opp på den andre siden.

Der var det noen gule lum, og så henger det en kjettingstump ned fra taket. Over der er det et gitter som jeg kan skimte lilla lum'er bak i det fjerne.

Men hvordan i huleste kommer jeg meg opp og forbi dette gitteret???

VELDIG glas for hjelp! *S*

Skrevet

Tusen takk!! Jeg har søkt og søkt, men fant altså ingen ting.... merkelig....

Men jeg skjønner ihvertfall at jeg faktisk har humpet FEIL VEI på denne forbaska plomma! :-) Ikke rart jeg ikke kom videre....

En annen ting er at Rayman-spillet har ganske mange vanskelige elementer - ille nok for meg, og nærmest uoverkommelige for familiens 5-åring! :-( Ihvertfall med hans mangel på tålmodighet....

Jeg får litt fnatt av at jeg hele tiden må hjelpe ham videre i spillet! Jeg skulle ønske det fantes noe spill som ikke ble så vanskelig etterhvert som man skrider fremover...

Nå i helgen kom jeg over et spill for PS1 - det var på salg til kun kr 99 - "Sesamy Street - Sports". Jeg tenkte at det kanskje ville være morsomt å spille noe der han ikke trenger hjelp fra meg. Men dette var jo nesten FOR enkelt, da!

Det var dette med å ønske seg i pose og sekk....

Men tusen takk for svar! Nok en gang!:-) (Du har blitt min reddende engel!! *S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...