Gå til innhold

Ut på byen i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært ute på byen på kjeeempe lenge. Føler meg helt lost, hvor er det liksom "in" å gå nå fortiden??

Skrevet

Drit nå i hvor det er "in" å gå - finn deg heller et eller flere steder som faller i smak.

"..............."

Skrevet

"In", tja....det spørs hva du ønsker. Hvor pleide du å gå?

loppa1365380119
Skrevet

Drit nå i hvor det er "in" å gå - finn deg heller et eller flere steder som faller i smak.

"..............."

ja, men jeg gidder liksom ikke å bruke opp hele den etterlengtede frikvelden min på å finne ut hvor jeg skal begynne...kommer sikkert til å gå innom flere steder da.

Ellers, når jeg pleide å gå ut gikk vi på Vips, Barock og sånne steder, men det er en stund siden da..

Skrevet

ja, men jeg gidder liksom ikke å bruke opp hele den etterlengtede frikvelden min på å finne ut hvor jeg skal begynne...kommer sikkert til å gå innom flere steder da.

Ellers, når jeg pleide å gå ut gikk vi på Vips, Barock og sånne steder, men det er en stund siden da..

Barock heter nå Onkel Donald, og er fortsatt det samme gamle tragiske stedet som det var når det het Barock, dog enda mer tragisk nå. Vips har jeg ikke vært på på mange år, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Tors Hammer er ok om du liker dansing på bordene og god gammal 80-talls musikk, og dette er vel stedet jeg ville anbefalt. Men det er også lenge siden jeg var aktiv i Oslo og når jeg er der så blir det stort sett noen puber. Det er mer trivsel.

Gjest bang-bang.no
Skrevet

Er du både triksi og loppa?

De som gikk på gamle Barock, har vel blitt noen år eldre, og går sannsynligvis på Smuget nå for tida.

Skrevet

Vel, av sossete steder finnes jo Vips ennå (at noen gidder å betale 100,- for å komme inn et sted hvor prisene er helt i toppsjiktet fatter ikke jeg, men hver sin smak :-)

Ellers så har man jo Onkel Donald, et av de nyere, småsossete "in-stedene". Husker ikke hva det nye stedet som er der Barock var før heter, men det er vel i samme leiren.

"................"

Skrevet

Vel, av sossete steder finnes jo Vips ennå (at noen gidder å betale 100,- for å komme inn et sted hvor prisene er helt i toppsjiktet fatter ikke jeg, men hver sin smak :-)

Ellers så har man jo Onkel Donald, et av de nyere, småsossete "in-stedene". Husker ikke hva det nye stedet som er der Barock var før heter, men det er vel i samme leiren.

"................"

Ævv - en liten feil over, gitt. Gamle Barock ER Onkel Donald :-)

"............"

Skrevet

"................"

Det nye stedet som er der Barock var tidligere er nettopp Onkel Donald.

Enig, et sossete og grusomt se og bli sett sted med alle pappaguttene fra oslos vestkant samlet på rad og rekke, i en fin blanding med de pengesterke gutta fra torpedo og gjengmiljøene i byen, samt en hel haug med intelligente bimboer som kunne vært tatt rett ut av videoer på MTV.

Akkurat som tidligere Barock.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...