serendipity Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Skal snart gå hjem fra jobben og er HELT tom for ideèr til middag. Kan noen inspirere meg litt fort. Jeg er liksom litt "mat-lei".! 0 Siter
carma Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 WOK! kyllingfilet løk og hvitløk brokkoli paprika stangselleri minimais sukkererter bambusskudd fersk sopp tomater Bon appetite! ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Vi skal ha chili-torsk med wokede grønnsaker i dag, fra et oppskrifthefte i butikken...Eller hva med: * Terteskjell med fiskepudding og reker i hvit saus * wok med marinerte biffstrimler, gulrøtter, purre, paprika og sukkererter, med sweet chilli-saus * kjøttboller med tomatsaus og ris/spaghetti * kremet grønnsakssuppe med ekstra grønnsaker og hvitløksbaguetter til * kyllingfilet med indisk currysaus og ris * gratinert blomkål 0 Siter
serendipity Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Har skrevet ut forslagene deres, og tar det med i butikken. Klarer ikke å bestemme meg ennå!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.