Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et program som komprimerer MP3 filer ?

Skrevet

Spørs hva du mener med "komprimerer". Vil du:

a) Omgjøre wav-filer til mp3?

B) Omgjøre en CD til mp3?

c) Endre bitraten på eksisterende mp3-filer, slik at filen blir mindre?

d) Komprimere en mp3-fil i zip-format eller lignende?

Svar:

a) AudioCatalyst

B) AudioCatalyst eller MusicMatch

c) Du må konvertere til wav først og så konvertere tilbake til mp3. Husker ikke programnavn i farten.

d) No can do, filene blir ikke mindre, fordi mp3 allerede er et komprimert format.

Skrevet

Spørs hva du mener med "komprimerer". Vil du:

a) Omgjøre wav-filer til mp3?

B) Omgjøre en CD til mp3?

c) Endre bitraten på eksisterende mp3-filer, slik at filen blir mindre?

d) Komprimere en mp3-fil i zip-format eller lignende?

Svar:

a) AudioCatalyst

B) AudioCatalyst eller MusicMatch

c) Du må konvertere til wav først og så konvertere tilbake til mp3. Husker ikke programnavn i farten.

d) No can do, filene blir ikke mindre, fordi mp3 allerede er et komprimert format.

Målet var å gjøre MP3- filer mindre. Har lastet ned en fil, som jeg gjerne vil brenne men det er for stor. Så nå har jeg konvert den til wav. Vil den bli mindre hvis jeg konverterer den tilbake til mp3 igjen ?

Skrevet

Målet var å gjøre MP3- filer mindre. Har lastet ned en fil, som jeg gjerne vil brenne men det er for stor. Så nå har jeg konvert den til wav. Vil den bli mindre hvis jeg konverterer den tilbake til mp3 igjen ?

Du kan konvertere wav-fila til mp3 i dårlegare kvalitet, så vil fila bli mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...