Nyco Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 man får greie på når man har ferie?? Om noen skjønner hva jeg mener? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det er vel ikke så mange måter å legge opp det på? Noen steder går det på turnus, altså man har tidlig-, mellom- og senferie og dette går på omgang, slik at den som hadde tidligferie i fjor har mellomferie (fellesferie) i år osv. Ellers blir man vel forespurt når man kan tenke seg å ha ferie og så legger sjefen puslespill? Sånn er det hos oss. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 ...hos oss setter vi opp ønskene selv på ferieplanen som henger på spiserommet, *skriver bak øret at vi må få tak i en ny* og så syr vi (jeg) sammen vaktlistene for sommeren og finner ut når og hvor mange vikarer vi trenger og sånt. Prøver å ha ferielista klar til senest mai. Hvis det var det du mente?? 0 Siter
Nyco Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 ...hos oss setter vi opp ønskene selv på ferieplanen som henger på spiserommet, *skriver bak øret at vi må få tak i en ny* og så syr vi (jeg) sammen vaktlistene for sommeren og finner ut når og hvor mange vikarer vi trenger og sånt. Prøver å ha ferielista klar til senest mai. Hvis det var det du mente?? Ja det var det jeg tenkte. Takk så mye :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.