Gå til innhold

Vente hvor lenge med å svare?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

30

• Dorthe

20

• Ulv I Faarikaal

12

• Nyco

2

Mest aktive i denne tråden

Den med kort var ny.

Jeg vet ikke med deg, men hvis jeg plutselig hadde fått et kort, midt på vinteren, helt uten at det var bursdagen min, jul, nyttår, eller noe som helst høytidelig, så ville jeg trodd den personen var litt rar. Hvis jeg likevel av høflighet hadde sent et kort i retur, og så fått enda et kort til svar på kortet mitt, så ville jeg virkelig blitt skeptisk.

Hva er gæærnt med å ta en telefonsamtale i stedet for å skulle vente i uker eller måneder med å sende et kort?

Den med kort var ny.

Jeg vet ikke med deg, men hvis jeg plutselig hadde fått et kort, midt på vinteren, helt uten at det var bursdagen min, jul, nyttår, eller noe som helst høytidelig, så ville jeg trodd den personen var litt rar. Hvis jeg likevel av høflighet hadde sent et kort i retur, og så fått enda et kort til svar på kortet mitt, så ville jeg virkelig blitt skeptisk.

Hva er gæærnt med å ta en telefonsamtale i stedet for å skulle vente i uker eller måneder med å sende et kort?

Skulle ikke du ut å ta en pils idag? Det er på tide å starte.

Gjest strategen

Den med kort var ny.

Så du tror han svarte bare for å være høflig altså? Grrr, altså skal du være sånn! :)

Dessuten var det faktisk et JULEKORT. Kortet han sendte tilbake var fra hjembygda si et sted i huttiheita. Ikke julekort for da var julen endelig over.

Dumt å skrive et til da altså? Tenk om han svarer og svarer og svarer bare av høflighet. Det ER jo litt nedtur.

Vi flørta forresten , så det var da noooooe mellom oss.

Ulv I Faarikaal

Den med kort var ny.

Da er du litt rar, jeg har sendt mange umotiverte kort, og en blomst når jeg har lyst. Men svar har jeg ikke ventet, og ikke fått.

Annonse

Den med kort var ny.

Nostalgi SierDuDet, nostalgi...:0) Snail mail, glede seg i mange dager, kle på kalosjene, tøfle bort i kassa, titte oppi og sånn ;0)

Skulle ikke du ut å ta en pils idag? Det er på tide å starte.

Jeg er på jobb til klokken 06.00 i morgen tidlig. Det er derfor jeg skriver så fælt her. Jeg kjeder meg.

Får ta noen pils i morgen i stedet. Dessuten drakk jeg to stk etter hockeykampen i går :)

Så du tror han svarte bare for å være høflig altså? Grrr, altså skal du være sånn! :)

Dessuten var det faktisk et JULEKORT. Kortet han sendte tilbake var fra hjembygda si et sted i huttiheita. Ikke julekort for da var julen endelig over.

Dumt å skrive et til da altså? Tenk om han svarer og svarer og svarer bare av høflighet. Det ER jo litt nedtur.

Oki, julekort er selvsagt godkjent, for ikke å snakke om hyggelig. Og ja, jeg tror han svarte fordi han fikk av deg. Det er trossalt eneste grunnene til at jeg sender julekort :)

Men det er da ikke vanlig å svare på kort? Det er brev man svarer på, er det ikke? Hva med å spørre om han har en mailadresse? Da kan dere jo ha kontakt hver dag, og før du vet ordet i det så får du dyppan!

Hopp i det og skriv et kort i morgen. Du har da ingen ting å tape på det.

Gudd løkk :o)

Annonse

Gjest strategen

Oki, julekort er selvsagt godkjent, for ikke å snakke om hyggelig. Og ja, jeg tror han svarte fordi han fikk av deg. Det er trossalt eneste grunnene til at jeg sender julekort :)

Men det er da ikke vanlig å svare på kort? Det er brev man svarer på, er det ikke? Hva med å spørre om han har en mailadresse? Da kan dere jo ha kontakt hver dag, og før du vet ordet i det så får du dyppan!

Altså om man svarer på kort eller brev er vel ett fett? Man kan skrive like mye på et litt romslig kort som i et brev.

Den eneste forskjellen er at brevet ligger i en konvolutt. Skal man bare svare på henvendelser i en konvolutt?

Ulv I Faarikaal

Nostalgi SierDuDet, nostalgi...:0) Snail mail, glede seg i mange dager, kle på kalosjene, tøfle bort i kassa, titte oppi og sånn ;0)

Problemet er at kvinnemennesker ikke tåler det. Hvis jeg sendte kort for sent, glemte det eller noe sånt, tror de det er krise med en gang. Må huske å være uhyre forutsigbar, ellers blir damene usigelig triste og forlatt. :-)

Huff, så gammeldags da... Går du fortsatt ut til brønnen etter vann? :)

Nei, det der er for dumt og noe dere jenter tror at vi gutter synes er søtt bare fordi dere selv synes det.

Gjest strategen

Problemet er at kvinnemennesker ikke tåler det. Hvis jeg sendte kort for sent, glemte det eller noe sånt, tror de det er krise med en gang. Må huske å være uhyre forutsigbar, ellers blir damene usigelig triste og forlatt. :-)

Hvis en fyr er interessert i ei berte GLEMMER han vel ikke å sende kort?!

Jeg er på jobb til klokken 06.00 i morgen tidlig. Det er derfor jeg skriver så fælt her. Jeg kjeder meg.

Får ta noen pils i morgen i stedet. Dessuten drakk jeg to stk etter hockeykampen i går :)

Jeg var redd du hadde fått dårlige vaner etter kyssesyken ;o). Sitte her en fredagskveld!

Huff, så gammeldags da... Går du fortsatt ut til brønnen etter vann? :)

Nei, det der er for dumt og noe dere jenter tror at vi gutter synes er søtt bare fordi dere selv synes det.

Nix, jeg sender sambo ut for å hente vann. Og jeg foretrekker E-mail. Men noen liker snail mail og nostalgi. Sant? det var det jeg mente :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...