Gå til innhold

Vente hvor lenge med å svare?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

30

• Dorthe

20

• Ulv I Faarikaal

12

• Nyco

2

Mest aktive i denne tråden

Altså om man svarer på kort eller brev er vel ett fett? Man kan skrive like mye på et litt romslig kort som i et brev.

Den eneste forskjellen er at brevet ligger i en konvolutt. Skal man bare svare på henvendelser i en konvolutt?

Jeg svarer ikke å håndskrevne ting med mindre jeg virkelig må, men jeg skrev brev en gang med en jente som flyttet til LA. Men det var jo før mailens tid og hun var jævla søt.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med kort sendt på strategiske tidspunkt og med strategiske tidsintervaller, men du må jo gjerne prøve :)

Da er du litt rar, jeg har sendt mange umotiverte kort, og en blomst når jeg har lyst. Men svar har jeg ikke ventet, og ikke fått.

Det er fordi man ikke svarer på kort. Man skal vel egentlig ikke gjøre det heller.

Du er gammel, det er klart du finner sånt koselig! :)

Gjest strategen

Jeg svarer ikke å håndskrevne ting med mindre jeg virkelig må, men jeg skrev brev en gang med en jente som flyttet til LA. Men det var jo før mailens tid og hun var jævla søt.

Jeg tror ikke du kommer noen vei med kort sendt på strategiske tidspunkt og med strategiske tidsintervaller, men du må jo gjerne prøve :)

Skal jeg ikke svare i det hele tatt? Hvis han svarte av høflighet så blir han jo irritert hvis han får et til.

Vi bor langt fra hverandre og kommer ikke til å sees igjen så lenge vi ikke avtaler det. Sånn sett trenger han jo ikke være høflig... Ser meg ikke mer likevel.

Annonse

Jeg var redd du hadde fått dårlige vaner etter kyssesyken ;o). Sitte her en fredagskveld!

Neida, men jeg klinte til med en 12 timers vakt.

Dessuten må jeg jo uansett starte rolig. Selv om legen sa jeg kunne drikke og trene og det som var så sier fornuften (ja jeg har litt...) at jeg bør ta det litt med ro. Men jeg får se om det ikke blir noen øl i morgen :)

Nix, jeg sender sambo ut for å hente vann. Og jeg foretrekker E-mail. Men noen liker snail mail og nostalgi. Sant? det var det jeg mente :0)

Ja, men de som liker det er veldig få, eller utelukkende jenter. Dette må hun selvsagt ta i betraktning siden hun sender til en gutt.

Unntakene er selvsagt sånne normale bursdags og julekort :)

Neida, men jeg klinte til med en 12 timers vakt.

Dessuten må jeg jo uansett starte rolig. Selv om legen sa jeg kunne drikke og trene og det som var så sier fornuften (ja jeg har litt...) at jeg bør ta det litt med ro. Men jeg får se om det ikke blir noen øl i morgen :)

Det er bra du har litt fornuft i behold etter å ha vanket her så lenge.

Hvis du jobber forstår jeg at du sitter her. Ellers så hadde jeg trodd noe var gærnt.

Skal jeg ikke svare i det hele tatt? Hvis han svarte av høflighet så blir han jo irritert hvis han får et til.

Vi bor langt fra hverandre og kommer ikke til å sees igjen så lenge vi ikke avtaler det. Sånn sett trenger han jo ikke være høflig... Ser meg ikke mer likevel.

Neida, det er jo bare å sende. Du har ingen ting å tape på det.

Men sms er vel enklere og mindre tiltak enn å sette seg ned å skrive kort.

Hvis en fyr er interessert i ei berte GLEMMER han vel ikke å sende kort?!

Å jo...

Faktisk ville jeg ikke engang tenkt tanken på å svare på et kort med et kort (som sagt, med mindre det var jul), men jeg ville kanskje tatt en telefon eller noe sånt.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvis en fyr er interessert i ei berte GLEMMER han vel ikke å sende kort?!

Jeg vet om uhyre klønete og glemsomme menn. Kompisen var forelska i dama i videobutikken, og jeg har vel aldri sett noen bruke en time på å finne en videofilm, hver dag i to uker.

Ulv I Faarikaal

Det er fordi man ikke svarer på kort. Man skal vel egentlig ikke gjøre det heller.

Du er gammel, det er klart du finner sånt koselig! :)

Gammel ?

Sånne ting går aldri av moten, _du_ gidder bare ikke, det er saken.

Å skyve inn stolen, holde døra eller hjelpe på med jakka er heller ikke gått av moten, menn gidder bare ikke, og er ugalante.

Gjest strategen

Neida, det er jo bare å sende. Du har ingen ting å tape på det.

Men sms er vel enklere og mindre tiltak enn å sette seg ned å skrive kort.

Har ikke mob.nr hans. Han nevnte en gang til noen at han hater å trykke i vei på mobildingsen, men at han faktisk hadde sendt et kort en gang han var på ferie selv om han ikke er glad i det heller.

Jeg vet om uhyre klønete og glemsomme menn. Kompisen var forelska i dama i videobutikken, og jeg har vel aldri sett noen bruke en time på å finne en videofilm, hver dag i to uker.

Klarte han å be henne ut etter to uker eller gikk forelskelsen over?

Har ikke mob.nr hans. Han nevnte en gang til noen at han hater å trykke i vei på mobildingsen, men at han faktisk hadde sendt et kort en gang han var på ferie selv om han ikke er glad i det heller.

Prøv og finn nr hans og så sender du en fin melding. Det er i hvert fall ikke gammeldags. Dattera mi sender søte meldinger til gutta hele tiden.

I hvert fall på en fredagskveld.

Ja, og sånn generelt. Vanligvis så gjør jeg jo en del annet på dataen når jeg sitter på nettet. Det gjør jeg jo forsåvidt nå også, men nå har jeg jo ikke noe valg.

Gleder meg for øvrig mer til å begynne å trene igjen enn til å feste. Ble lissom vant til ikke å være ute hver helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...