Dorthe Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Er det veldig harry med belte på buksene? De er blitt litt for store så jeg har ikke så mye valg. Jeg skal ikke på noe vipsted altså. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Harry med belte? Jeg tror aldri jeg har gått med en bukse uten belte, så bruk av belte plutselig har blitt harry så følger jeg visst ikke med i tiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Harry med belte? Jeg tror aldri jeg har gått med en bukse uten belte, så bruk av belte plutselig har blitt harry så følger jeg visst ikke med i tiden. OK, da går jeg trygt ut med belte. Takk 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 OK, da går jeg trygt ut med belte. Takk Det viktigste er uansett at du husker buksa. Beltet er av mindre relevans. 0 Siter
Retz Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 OK, da går jeg trygt ut med belte. Takk Ehh, stopp en halv! Jeg bruker nesten alltid belte, og jeg er _meget_ harry. Bare til informasjon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Ehh, stopp en halv! Jeg bruker nesten alltid belte, og jeg er _meget_ harry. Bare til informasjon. Det er veldig beroligende å høre. Da blir det som sagt med belte i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Det viktigste er uansett at du husker buksa. Beltet er av mindre relevans. Buksa er fin den og den har jeg på allerede. Beltet også. 0 Siter
tonie Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Ehh, stopp en halv! Jeg bruker nesten alltid belte, og jeg er _meget_ harry. Bare til informasjon. Beklager å måtte si det, men du er ikke harry, Retz. Belte er in. Motefjolle er du. Hah! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Alternativet er bukseseler, noe som ikke er veldig trendy er det vel? Dersom du er 93 og veteranbeboer ved Senilstova gamlehjem kan du gjøre det uten å få bank, men jeg ville vel ikke anbefalt det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Alternativet er bukseseler, noe som ikke er veldig trendy er det vel? Dersom du er 93 og veteranbeboer ved Senilstova gamlehjem kan du gjøre det uten å få bank, men jeg ville vel ikke anbefalt det. Har et par på loftet fra den gang det var moderne men tror jeg skipper dem i dag ;o) 0 Siter
Retz Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Beklager å måtte si det, men du er ikke harry, Retz. Belte er in. Motefjolle er du. Hah! HÆ?! In? Jammen..jammen..*vræææl* :graver seg ned: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.