Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig harry med belte på buksene? De er blitt litt for store så jeg har ikke så mye valg.

Jeg skal ikke på noe vipsted altså.

Skrevet

Harry med belte? Jeg tror aldri jeg har gått med en bukse uten belte, så bruk av belte plutselig har blitt harry så følger jeg visst ikke med i tiden.

Skrevet

Harry med belte? Jeg tror aldri jeg har gått med en bukse uten belte, så bruk av belte plutselig har blitt harry så følger jeg visst ikke med i tiden.

OK, da går jeg trygt ut med belte.

Takk

Skrevet

Takk

Det viktigste er uansett at du husker buksa. Beltet er av mindre relevans.

Skrevet

Takk

Ehh, stopp en halv! Jeg bruker nesten alltid belte, og jeg er _meget_ harry.

Bare til informasjon.

Skrevet

Bare til informasjon.

Det er veldig beroligende å høre. Da blir det som sagt med belte i dag.

Skrevet

Det viktigste er uansett at du husker buksa. Beltet er av mindre relevans.

Buksa er fin den og den har jeg på allerede. Beltet også.

Skrevet

Bare til informasjon.

Beklager å måtte si det, men du er ikke harry, Retz. Belte er in. Motefjolle er du. Hah!

Skrevet

Alternativet er bukseseler, noe som ikke er veldig trendy er det vel? Dersom du er 93 og veteranbeboer ved Senilstova gamlehjem kan du gjøre det uten å få bank, men jeg ville vel ikke anbefalt det.

Skrevet

Alternativet er bukseseler, noe som ikke er veldig trendy er det vel? Dersom du er 93 og veteranbeboer ved Senilstova gamlehjem kan du gjøre det uten å få bank, men jeg ville vel ikke anbefalt det.

Har et par på loftet fra den gang det var moderne men tror jeg skipper dem i dag ;o)

Skrevet

Beklager å måtte si det, men du er ikke harry, Retz. Belte er in. Motefjolle er du. Hah!

HÆ?! In? Jammen..jammen..*vræææl*

:graver seg ned:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...