Gå til innhold

Norges nye countrydronning....................

Anbefalte innlegg

...............Sier de i starten på en drøss med TV-Reklamer. Liv Marit Wedvik, Ann Taylor og Heidi Hauge er liksom det råeste som finnes innen for denne sjangren her i Norge. Disse kjerringene er vel ikke akkurat det jeg ville sendt over til Nashville dersom jeg hadde vært manager, det skal være sagt.

Heidi Hauge som rusler rundt i Brekkeparken og ser og synger med sjarm og innlevelse som en bolle isbiter, denne wedvik dama som har fått produsert en cd i kjrlleren hjemme hos en fyr som kan liytt om musikk og Ann Taylor som viste oss sin galskap i Farmen.

Hva skjedde med country kriteriene? har noen av disse mistet hesten sin i en tragisk ulykke? Har de druknet sine sorger i billig Whisky? Sitter kulene lett i seksløperen så sheriffen har gitt dem status som wanted, dead or alive?( Å bite lennsmannen gleds ikke).

Heidi Hauge er grusom kjedelig og svært lite sjarmerende. Liv Wedvik skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor synger så andre hører det. Ann Taylor rekker ikke opp til en Shetlandsponni engang, du kan jo ikke synge country da vel!!!

Men, kan Mette Marit bli ordentlig dronning så kan vel Cowboy Laila regnes som country dronning da.

Synes jeg da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89782-norges-nye-countrydronning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det de driver med er plankekjøring for en hvilken som helst anstendig sanger. Ikke mye sjølkritisk sans der i gården.

Sånn apropos, med tanke på P4-debatten, dette er jo typiske eksempler på at vi ikke alltid skal ta "Folkets røst" like alvorlig. Gud bedre meg så mye dritt det ville vært på eteren da. Folket vil ha det, ja, men veit de sitt eget beste? Nei.

Joda, men ærlig talt så finnes det ikke mye å skryte av i Nashville heller. Noe mer ensformig både musikk -og tekstemessig enn country skal man lete lenge etter. Omtrent hver jævla låt handler om en eller annen som er sur på en av det annet kjønn på grunn av en eller annen forbanna lastebil (!). Fysj og fy, for noe tragisk ræl!

"............"

Prozak skrev (På 18.1.2003 den 17.26):

Joda, men ærlig talt så finnes det ikke mye å skryte av i Nashville heller. Noe mer ensformig både musikk -og tekstemessig enn country skal man lete lenge etter. Omtrent hver jævla låt handler om en eller annen som er sur på en av det annet kjønn på grunn av en eller annen forbanna lastebil (!). Fysj og fy, for noe tragisk ræl!

"............"

Lastebil...*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...