Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei.. Jeg har forsøkt å trene endel. Jeg har ellers levd ett svært stillesittende liv. Men når jeg begynner å trene så blir jeg fort syk. Får lett influensa og forkjølelse. Virker som om immunforsvaret mitt blir svakere av trening. Hvorfor? Og finnes det noe som kan hjelpe mot dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selje Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Om du blir forkjølet med påvist hoste, snørr o.l - da passer ikke mitt svar (og betyr antakelig at du har et veldig dårlig immunforsvar, bl.a. fordi du er lite ute). men om du mener at du FØLER deg dårlig, med influensaliknende smerter, verking, slått ut, svak, føler deg febril (uten å ha noe feber, dvs mer enn 37.8) DA er det noe mange med deg har følt. Det er muskler og nerver som "bråker" - tipper du har fått en fibromyalgi-diagnose? Prøv å trene, ordentlig, men med en ukes opphold imellom, så musklene får hvile mellom hver økt. Men fortsett med å trene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.