Gå til innhold

Dæven, Jan Werner er utrolig bra!

Anbefalte innlegg

Gjest Dyrhaug'n
Skrevet

Så der Beat for Beat?

Kommentarer er nesten overflødig... for en stemme, for et trøkk, og han treffer sine improvisasjonstoner perfekt!

Skrevet

Han har stemme så det holder, ja! Hørte en gang at han har et tonespekter som går over ni skalaer - det er bare imponerende!

Hørte han live på Chat Noir da vi så Little Shop of Horrors, det blir som Dyrhaug sa at "Nå skal vi hoppe etter Wirkola".

:o)

Skrevet

Etter at han neiet for Hallvard Flatland i OL Studio bestemte jeg meg for å avsky dette mennesket. Jeg har klart det utmerket frem til nå.

Skrevet

Han har stemme så det holder, ja! Hørte en gang at han har et tonespekter som går over ni skalaer - det er bare imponerende!

Hørte han live på Chat Noir da vi så Little Shop of Horrors, det blir som Dyrhaug sa at "Nå skal vi hoppe etter Wirkola".

:o)

Men han lille, tynne spjelingen som også var med i dag, hadde en stor stemme også.

En typisk musikalstemme kanskje.

Skrevet

Men han lille, tynne spjelingen som også var med i dag, hadde en stor stemme også.

En typisk musikalstemme kanskje.

Han hadde bra stemme han og, de gangene han slo til. Han kunne forøvrig gjort en ok jobb i barnetv med faktene sine... ;o)

Skrevet

Jan Werner er grusom. Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over. At han har en voldsom stemme er greit nok, men han greier jo ikke å begrense seg.

Skrevet

Jan Werner er grusom. Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over. At han har en voldsom stemme er greit nok, men han greier jo ikke å begrense seg.

"Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over"

Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

"Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over"

Kunne ikke vært mer enig.

Men han er nå litt ålreit å se på da....

Skrevet

Tror nesten dette er det innlegget i hele DOLs historie som jeg har vært mest uenig i!

Skrevet

Nei, sannelig det blir visst delt førsteplass når det gjelder innlegg jeg har vært mest uenig i.

Skrevet

Nei, sannelig det blir visst delt førsteplass når det gjelder innlegg jeg har vært mest uenig i.

Hei, ta en fleip'a!

Skrevet

*kjenne på panna om Arne And er varm*

Skrevet

Tror nesten dette er det innlegget i hele DOLs historie som jeg har vært mest uenig i!

...og din begrunnelse for den ytringen var?

Skrevet

Hei, ta en fleip'a!

Det var da en lettelse. *puh* ;-)

Skrevet

...og din begrunnelse for den ytringen var?

Begrunnelse?

Jan Werners har den kunstigste, mest overdrevne og "pressede" sangstemmen jeg vet om. Håper _virkelig_ at sanglæreren hans ikke har flere elever.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...