Gjest Dyrhaug'n Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Så der Beat for Beat? Kommentarer er nesten overflødig... for en stemme, for et trøkk, og han treffer sine improvisasjonstoner perfekt! 0 Siter
Line Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Han har stemme så det holder, ja! Hørte en gang at han har et tonespekter som går over ni skalaer - det er bare imponerende! Hørte han live på Chat Noir da vi så Little Shop of Horrors, det blir som Dyrhaug sa at "Nå skal vi hoppe etter Wirkola". ) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Herlig stemme - så lenge jeg slipper å se'en. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Etter at han neiet for Hallvard Flatland i OL Studio bestemte jeg meg for å avsky dette mennesket. Jeg har klart det utmerket frem til nå. 0 Siter
naiv Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Han har stemme så det holder, ja! Hørte en gang at han har et tonespekter som går over ni skalaer - det er bare imponerende! Hørte han live på Chat Noir da vi så Little Shop of Horrors, det blir som Dyrhaug sa at "Nå skal vi hoppe etter Wirkola". ) Men han lille, tynne spjelingen som også var med i dag, hadde en stor stemme også. En typisk musikalstemme kanskje. 0 Siter
Line Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Men han lille, tynne spjelingen som også var med i dag, hadde en stor stemme også. En typisk musikalstemme kanskje. Han hadde bra stemme han og, de gangene han slo til. Han kunne forøvrig gjort en ok jobb i barnetv med faktene sine... ;o) 0 Siter
muriel Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jan Werner er ei skrekkøgle! Men stemme, jo jo. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Jan Werner er grusom. Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over. At han har en voldsom stemme er greit nok, men han greier jo ikke å begrense seg. 0 Siter
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Jan Werner er grusom. Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over. At han har en voldsom stemme er greit nok, men han greier jo ikke å begrense seg. "Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over" Kunne ikke vært mer enig. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 "Han overdriver stemmebruken til de grader og synger i stykker alt han kommer over" Kunne ikke vært mer enig. Men han er nå litt ålreit å se på da.... 0 Siter
asterix Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Tror nesten dette er det innlegget i hele DOLs historie som jeg har vært mest uenig i! 0 Siter
asterix Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Men han er nå litt ålreit å se på da.... Nei, sannelig det blir visst delt førsteplass når det gjelder innlegg jeg har vært mest uenig i. 0 Siter
ArneAnd Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Nei, sannelig det blir visst delt førsteplass når det gjelder innlegg jeg har vært mest uenig i. Hei, ta en fleip'a! 0 Siter
Zirine Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Men han er nå litt ålreit å se på da.... *kjenne på panna om Arne And er varm* 0 Siter
Gjest Ylwa Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Tror nesten dette er det innlegget i hele DOLs historie som jeg har vært mest uenig i! ...og din begrunnelse for den ytringen var? 0 Siter
asterix Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Hei, ta en fleip'a! Det var da en lettelse. *puh* ;-) 0 Siter
asterix Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 ...og din begrunnelse for den ytringen var? Begrunnelse? Jan Werners har den kunstigste, mest overdrevne og "pressede" sangstemmen jeg vet om. Håper _virkelig_ at sanglæreren hans ikke har flere elever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.