Gå til innhold

Mobbing: Fem ting man aldri trenger å spørre en Nordlending om

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

1. Er du fra Nord-Norge?

2. Kan du delta mer aktivt i samtalen?

3. Kan du snakke litt høyere?

4. Er du sikker på at det er nødvendig å banne så mye?

5. Hvis Nord-Norge er så flott og bra, hvorfor bor du i Oslo da..?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

19

• Femma

14

• Ulv I Faarikaal

9

• Amiga

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mitt problem med nordlendinger er at jeg alltid kaller dem samer og mobber dem. Enkelte som ikke kjenner meg tror nok at jeg hater samejævlene, og at jeg tror alle nordlendinger går i selskinnsvester og tilbringer store deler av livet i en fiskebåt. Det er jo ikke det at jeg tar feil, men jeg er ikke noe flink til å være snill mot nordlendinger.

Skrevet

Mitt problem med nordlendinger er at jeg alltid kaller dem samer og mobber dem. Enkelte som ikke kjenner meg tror nok at jeg hater samejævlene, og at jeg tror alle nordlendinger går i selskinnsvester og tilbringer store deler av livet i en fiskebåt. Det er jo ikke det at jeg tar feil, men jeg er ikke noe flink til å være snill mot nordlendinger.

De kaller "oss" søringer.....*huh*

Skrevet

De kaller "oss" søringer.....*huh*

Så du er med andre ord enig i at norlendinger, samer, bergensere, Al Quaida medlemmer, nynazister og blitzere er likestilte, og lovlige mobbeobjekter?

Det er godt å høre, femma! :)

Skrevet

Så du er med andre ord enig i at norlendinger, samer, bergensere, Al Quaida medlemmer, nynazister og blitzere er likestilte, og lovlige mobbeobjekter?

Det er godt å høre, femma! :)

Misforsto jeg no'??

Trodde det gikk på nordlendinger her, ikke bergensere, Al Quaida medlemmer, nynazister og blitzere osv.....

*pytt*

4 pils og en pizzzzzza.....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Oldefaren min var same, men ikke si det til noen ?

Skrevet

Misforsto jeg no'??

Trodde det gikk på nordlendinger her, ikke bergensere, Al Quaida medlemmer, nynazister og blitzere osv.....

*pytt*

4 pils og en pizzzzzza.....

Øl blir det i morgen! :)

Det man betror en mann, går inn av det ene øret og ut det andre. Det man betror en kvinne, går inn begge ører og ut gjennom munnen.

Skrevet

Oldefaren min var same, men ikke si det til noen ?

Jeg har en hel bråte med slektsfolk oppe i gudbransdalen. Det er vel nesten noe av det samme. Skjønner ikke et ord av hva noen av dem sier.

Skrevet

Øl blir det i morgen! :)

Det man betror en mann, går inn av det ene øret og ut det andre. Det man betror en kvinne, går inn begge ører og ut gjennom munnen.

Da har du ikke møtt meg....*blæh*

;-D

Skrevet

Jeg har en hel bråte med slektsfolk oppe i gudbransdalen. Det er vel nesten noe av det samme. Skjønner ikke et ord av hva noen av dem sier.

*snøft*

Gudbrandsdalen er iallfall sør for Dovre...

Skrevet

Da har du ikke møtt meg....*blæh*

;-D

Det finnes unntak :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har også en gjeng oppi der på den andre siden, men kontakten er brutt.

Skrevet

*snøft*

Gudbrandsdalen er iallfall sør for Dovre...

Dovre, ja... Der gikk jeg på en smell en gang. Skulle til Oppdal og bomma litt på veien. I stedet for å ta over fjellet kjørte vi nedover, og havna ved trollveggen. Når vi kom tilbake måtte vi fylle full tank på Dombås, på akkurat den samme bensinstasjonen som vi hadde fyllt full tank på når vi trodde vi tok over dovrefjell.

Skrevet

Det finnes unntak :)

Takk og pris...:-D

Liker ikke slavete kvinnfolk...

Skrevet

Jeg har også en gjeng oppi der på den andre siden, men kontakten er brutt.

Jeg må vel innrømme at jeg ikke akkurat har videre stor kontakt med dem oppi der jeg heller. De fleste av dem så jeg for første gang i begravelsen til fadern.

Jeg har i hvertfall funnet ut at de formerer seg stort der oppe. Uten at jeg kjenner noen av dem så har jeg vel nær tresiffra antall søskenbarn oppi der et sted.

Skrevet

Dovre, ja... Der gikk jeg på en smell en gang. Skulle til Oppdal og bomma litt på veien. I stedet for å ta over fjellet kjørte vi nedover, og havna ved trollveggen. Når vi kom tilbake måtte vi fylle full tank på Dombås, på akkurat den samme bensinstasjonen som vi hadde fyllt full tank på når vi trodde vi tok over dovrefjell.

Det er BRA skilta på Dombås da...

Skrevet

Takk og pris...:-D

Liker ikke slavete kvinnfolk...

Hmmm ikke mange igjen å velge i om man trekker fra alle dem, vel?

Skrevet

Det er BRA skilta på Dombås da...

Det er bra skilta, men det er ikke så lett å vite at man skal svinge av der. Menmen... jeg fikk sett trollveggen, og det var jo koselig.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg ikke akkurat har videre stor kontakt med dem oppi der jeg heller. De fleste av dem så jeg for første gang i begravelsen til fadern.

Jeg har i hvertfall funnet ut at de formerer seg stort der oppe. Uten at jeg kjenner noen av dem så har jeg vel nær tresiffra antall søskenbarn oppi der et sted.

Ikke røp dette for noen, men jeg tror jeg har ca 100 slektninger i Hammerfest. Problemet er at jeg ikke klarer drikke 5 liter kaffe, spise 100 småkaker og 3 middager pr dag. Derfor må jeg holde meg unna.

Skrevet

Det er bra skilta, men det er ikke så lett å vite at man skal svinge av der. Menmen... jeg fikk sett trollveggen, og det var jo koselig.

*gliser*...du må da skjønne det...OM du følger skiltinga...

hehe, treskalle.....

Men ok, Trollveggen er kjempefin :-) Verdt en ekstra tur den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...