KjellGuriby Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei Har plukket opp flere steder i media at sykling ikke er bra for potensen. Den er ikke for god fra før. Lurer på om det er spesielle seter eller lignende å få kjøpt for å redusere påvirkningen mellom sete og... Ønsker ikke å gjøre noe som kan skade mer - men har svært lite lyst til å legge syklingen på hylla. Takker for svar. meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det finnes seter med ekstra plass for ballene. Men problemet med impotens tror jeg er etter lange ritt, type Trondheim-Oslo og lignende. Jeg var sammen med en svært ivrig syklist i mange år, og han var ikke akkurat impotent... Synes ikke du skal droppe syklingen, dårlig form er nok verre for potensen! Og en veltrent syklistrompe slår alltid an hos damene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.