Gå til innhold

Når man er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for lat til å gidde å lette på ræva for å gå til frisør og dermed lar en amatørfrisør få lov til å prøve seg, så kan det få artige resulater.

Hilsen en flintskallet

Skrevet

Det er et men.....

fordi, det er bare pent, om du har et rundt hode......nesten som ei bowlingkule, liksom.....om du skjønner*S*?

Skrevet

Endelig begynner du å se ut som en voksen mann, altså.. ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mange har utstående ører, og når de får så kort sveis, da kan vinden få godt tak i øra, så hue snurrer rundt helt ukontrollert og man kan risikere at det skrur seg helt av ?

Skrevet

Hår vokser gudskjelov frem igjen. Det har jeg tenkt mange ganger etter et frisørbesøk..

Gjest SeiDuDet
Skrevet

Så nå ser du mest ut som det du er altså,en kukk...

Skrevet

Så nå ser du mest ut som det du er altså,en kukk...

Nei, jeg ser mer ut som ei fitte.

Skrevet

Hår vokser gudskjelov frem igjen. Det har jeg tenkt mange ganger etter et frisørbesøk..

Det er ikke så ille. Jeg har ca 3 mm igjen, og jeg hadde jo ikke latt han klippe meg om jeg ikke hadde skinheadsløsningen som en siste utvei jeg kunne leve med :)

Skrevet

Endelig begynner du å se ut som en voksen mann, altså.. ;-)

Ja, det var faen meg på tide :)

Skrevet

Mange har utstående ører, og når de får så kort sveis, da kan vinden få godt tak i øra, så hue snurrer rundt helt ukontrollert og man kan risikere at det skrur seg helt av ?

Jeg har heldigvis ikke utstående ører, men frisøren sa at jeg hadde en merkelig hodeform, og at det faktisk var årsaken til "fadesen".

En syltynn unnskyldning spør du meg!

Skrevet

Det er et men.....

fordi, det er bare pent, om du har et rundt hode......nesten som ei bowlingkule, liksom.....om du skjønner*S*?

Hehe, jeg ikke et helt rundt hodet, noe jeg vel tror jeg skal være glad for :)

Skrevet

Det er ikke så ille. Jeg har ca 3 mm igjen, og jeg hadde jo ikke latt han klippe meg om jeg ikke hadde skinheadsløsningen som en siste utvei jeg kunne leve med :)

3 mm er fint. Jeg klipper håret til samboeren min ned til 2-3 mm annenhver uke. Han kler ikke langt hår.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke utstående ører, men frisøren sa at jeg hadde en merkelig hodeform, og at det faktisk var årsaken til "fadesen".

En syltynn unnskyldning spør du meg!

Klassisk flatt bakhode ?

Skrevet

Jupp :)

Det er sexy. Skal se du får en fin tur ut i kveld :o)

Skrevet

Klassisk flatt bakhode ?

Jeg vet ikke. Jeg klarer ikke selv å si hvordan fasong hodet mitt har, men min bror ("frisøren") mener i det minste at det har en merkelig form.

Menmen... det får jeg jo bare leve med.

Skrevet

Det er sexy. Skal se du får en fin tur ut i kveld :o)

Stikker om 15 minutter :)

Gjest k n i k s e n
Skrevet

...intimfrisøren?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...