SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 ...for lat til å gidde å lette på ræva for å gå til frisør og dermed lar en amatørfrisør få lov til å prøve seg, så kan det få artige resulater. Hilsen en flintskallet 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Det er et men..... fordi, det er bare pent, om du har et rundt hode......nesten som ei bowlingkule, liksom.....om du skjønner*S*? 0 Siter
nolte Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Endelig begynner du å se ut som en voksen mann, altså.. ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Mange har utstående ører, og når de får så kort sveis, da kan vinden få godt tak i øra, så hue snurrer rundt helt ukontrollert og man kan risikere at det skrur seg helt av ? 0 Siter
naiv Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Hår vokser gudskjelov frem igjen. Det har jeg tenkt mange ganger etter et frisørbesøk.. 0 Siter
Gjest SeiDuDet Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Så nå ser du mest ut som det du er altså,en kukk... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Så nå ser du mest ut som det du er altså,en kukk... Nei, jeg ser mer ut som ei fitte. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Hår vokser gudskjelov frem igjen. Det har jeg tenkt mange ganger etter et frisørbesøk.. Det er ikke så ille. Jeg har ca 3 mm igjen, og jeg hadde jo ikke latt han klippe meg om jeg ikke hadde skinheadsløsningen som en siste utvei jeg kunne leve med 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Endelig begynner du å se ut som en voksen mann, altså.. ;-) Ja, det var faen meg på tide 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Mange har utstående ører, og når de får så kort sveis, da kan vinden få godt tak i øra, så hue snurrer rundt helt ukontrollert og man kan risikere at det skrur seg helt av ? Jeg har heldigvis ikke utstående ører, men frisøren sa at jeg hadde en merkelig hodeform, og at det faktisk var årsaken til "fadesen". En syltynn unnskyldning spør du meg! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Har du skrella deg ? ) Jupp 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Det er et men..... fordi, det er bare pent, om du har et rundt hode......nesten som ei bowlingkule, liksom.....om du skjønner*S*? Hehe, jeg ikke et helt rundt hodet, noe jeg vel tror jeg skal være glad for 0 Siter
Tornerose Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Det er ikke så ille. Jeg har ca 3 mm igjen, og jeg hadde jo ikke latt han klippe meg om jeg ikke hadde skinheadsløsningen som en siste utvei jeg kunne leve med 3 mm er fint. Jeg klipper håret til samboeren min ned til 2-3 mm annenhver uke. Han kler ikke langt hår. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Jeg har heldigvis ikke utstående ører, men frisøren sa at jeg hadde en merkelig hodeform, og at det faktisk var årsaken til "fadesen". En syltynn unnskyldning spør du meg! Klassisk flatt bakhode ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Jupp Det er sexy. Skal se du får en fin tur ut i kveld ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Klassisk flatt bakhode ? Jeg vet ikke. Jeg klarer ikke selv å si hvordan fasong hodet mitt har, men min bror ("frisøren") mener i det minste at det har en merkelig form. Menmen... det får jeg jo bare leve med. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Skrevet 18. januar 2003 Det er sexy. Skal se du får en fin tur ut i kveld ) Stikker om 15 minutter 0 Siter
Gjest k n i k s e n Skrevet 18. januar 2003 Skrevet 18. januar 2003 Det er ikke så ille. Jeg har ca 3 mm igjen, og jeg hadde jo ikke latt han klippe meg om jeg ikke hadde skinheadsløsningen som en siste utvei jeg kunne leve med ...intimfrisøren? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.