Gå til innhold

Nei-folket ruster seg til EU-kamp

Anbefalte innlegg

...hører jeg at de sier i radio'n...

"Styret i Nei til EU har bestemt seg for å trappe opp beredskapen i organisasjonen..." forsetter de på radio'n...

Åssen beredskap? Med A3-ene disse helvetes sutrebøndene beleilig har "glemt" samt et arsenal rustne ljå-er?

Jeg trur faen imeg det er på tide å fløtte hjem.

Maken til dumskap, skal man lete lenger etter.

Sigaretter er fy - men herion.. det er helt fett det - sier bonden. Han med stor B.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89875-nei-folket-ruster-seg-til-eu-kamp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker heller ikke bønder noe særlig........

Det er grunn til å minne om at det er bønder som lager maten du spiser.

Slike enkle fakta burde være unødvendig å komme med, men for de mest ignorante må det altså til.

Overfor de øvrige, beklager jeg inseratet.

Det er grunn til å minne om at det er bønder som lager maten du spiser.

Slike enkle fakta burde være unødvendig å komme med, men for de mest ignorante må det altså til.

Overfor de øvrige, beklager jeg inseratet.

Om jeg holder deg fast i øra, og kysser dine kinn, så forteller jeg at jeg er møkk!! lei av å stå i fjøsen,og ønsker jeg aldri hadde truffet en bonde. Skjønner du meg da?

*smask*

Om jeg holder deg fast i øra, og kysser dine kinn, så forteller jeg at jeg er møkk!! lei av å stå i fjøsen,og ønsker jeg aldri hadde truffet en bonde. Skjønner du meg da?

*smask*

Hei,

Jeg tror du er nødt til å la ham overnatte noen netter i fjøset før han forstår... :-)

Med vennlig hilsen

Annonse

*flira*

Trur du han hadde blitt kurert da?

Jeg tror han hadde uttalt seg med litt mer ..eh... hva skal vi si ... andakt? *S*

Etterpå kunne vi sende ham ned til Sør Afrika (tenkte på Kwa-Zulu Natal provinsen) som en jordløs landbruksarbeider...

Med vennlig hilsen

Jeg tror han hadde uttalt seg med litt mer ..eh... hva skal vi si ... andakt? *S*

Etterpå kunne vi sende ham ned til Sør Afrika (tenkte på Kwa-Zulu Natal provinsen) som en jordløs landbruksarbeider...

Med vennlig hilsen

Du e så søt!

Jadda, æ har drokke rødvin.

*S*

Annonse

Jeg tror ikke vi skal la oss provosere nevneverdig av disse provinsielle nei-folka. Siste skanse har falt - selv fiskerne vil være solidariske med resten av europa nå.

Nemlig. Og jeg lar meg heller ikke provosere nevneverdig av JA-hylerne :-)

"..........."

Det er ein del av oss ikkebønder som framleis trur på eit alternativ til ein proteksjonistisk Europeisk union. Folk som ynskjer samarbeid på tvers av alle landegrenser - ikkje berre mellom landa som er medlem i EU.

EU byggjer digre murar mot resten av verda med reglane sine, og det er verre no enn i 94.

Alternativet for Noreg er sjølvsagt heller ikkje den idiotiske EØS-avtalen vi har som gjer at vi berre må stå og bukke og takke når EU rævkøyrer oss, men oppseiing av EØS-avtalen og satsing på ein individuell avtale med EU etter sveitsisk modell.

EU-motstanden aukar i EU-landa, medan vi ynskjer oss inn? Idioti, kallar eg det.

Gjest neiåneiånei

Gresset er alltid grønnere på andre siden av gjerdet, det burde vi vite nå, en plan ser grønnere ut sett fra skrå vinkel mot å stå midt på den å se alle hull og skader.

Samarbeid er greit men å bli bundet til et sytem gjør deg umyndig. Systemet styrer deg.

Fabrikert JA-propaganda klarer vi oss godt uten. La oss samarbeide med alle ikke bare Europa.La oss kjøpe inn varer over hele verden uten ekstra-toll-avgifter.EU ser ut til å være et mer eller mindre korrupt,supsidieopplegg for spekulanter. Med den regjering vi har i dette landet vil EU ta total styring i løpet av kort tid, oljepenger, resurser, ja alt vil bare renne ut av landet, pluss at vi betaler millijarder uten å få en skit igjen.

NEI til EU, la oss bruke pengene fra oljefondet, bygge ut vann og gasskraften vår, bygge ny lønnsom, moderne industri, skape verdier, fjerne tafattheten i asylpolitikken, slutte å hospitere terrorister, rydde opp i undergravingen dagens advokater bedriver i Norge meg statens penger. Først å fremst må Norge ha en handlekraftig regjering som tar ansvar og et politi som gjør litt mer enn å ta trafikksyndere......

så kort sagt, EU-debatt og innmelding klarer vi oss fint uten, er min påstand.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...