Gå til innhold

Produserer Høie frottè-stretch-laken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke, men om du får svar vil jeg gjerne vite det! Trenger nye laken jeg og, men som jeg har sett hittil er det INGEN som har store nok...

Senga er 200x180...

Da må du kjøpe laken i str 200 ganger 215 cm (finner ikke "ganger-tegnet"...)

Jeg vil ha Høie, men finner bare andre merker, på Obs!, Jysk, etc.

Da må du kjøpe laken i str 200 ganger 215 cm (finner ikke "ganger-tegnet"...)

Jeg vil ha Høie, men finner bare andre merker, på Obs!, Jysk, etc.

Jeg vet at jeg trenger den størrelsen, men det det finnes nesten ingen steder. Jeg har sett overalt, men skal sjekke med Kid til uka... Er ikke helt sikker på hva de har, men kanskje det kan bestilles...

Jeg vet at jeg trenger den størrelsen, men det det finnes nesten ingen steder. Jeg har sett overalt, men skal sjekke med Kid til uka... Er ikke helt sikker på hva de har, men kanskje det kan bestilles...

Jo, de har denne str. på Jysk Lade, type Kronborg eller noe sånt, og på Obs! det var det et annet merke. Aner ingenting om kvaliteten, men størrelsen hadde de på begge plasser, på fredag :)

Men Høie er best - men jeg finner bare Jerseylaken i butikkhyllene... :(

Jo, de har denne str. på Jysk Lade, type Kronborg eller noe sånt, og på Obs! det var det et annet merke. Aner ingenting om kvaliteten, men størrelsen hadde de på begge plasser, på fredag :)

Men Høie er best - men jeg finner bare Jerseylaken i butikkhyllene... :(

Jo, har vært innom der og.. men det er bare for ungene å dra litt for hardt i kantene der, så er det i stykker...

Annonse

Jo, har vært innom der og.. men det er bare for ungene å dra litt for hardt i kantene der, så er det i stykker...

Ja, det lønner seg å legge i noen ekstra kroner, og få kvalitet, istedet for å handle på "bambusbutikken" Jysk :)

Vet du forresten noe om kvaliteten på laken fra Ikea?

Ja, det lønner seg å legge i noen ekstra kroner, og få kvalitet, istedet for å handle på "bambusbutikken" Jysk :)

Vet du forresten noe om kvaliteten på laken fra Ikea?

Nei, det vet jeg ikke. Mange av stoffene de har der er veldig tynne, har jeg inntrykk av.

Er du trønder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...