Mistera Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det virker som om at jeg aldrig kommer tilå finne husværter somer noelunde OK Har hatt masse problemer med de fleste jeg har bodd med... En der jeg måtte avlive kattene mine etter at vi hadde blitt enige om at jeg kunne ha... En som gjikk inn i leil min i tide og utide sånn når hun selv fant det for godt.... En alkoholiker som ikke gjorde annet enn å flytte rundt på møbler? om natta, og hakke is av trappa kl 03.30 om natten... Også nå da.... De jeg bor hos nå er vel egentlig de værste, og det er vel pga at der er så lytt:( Hver bidige helg er det det akkurat samme... Full fest og krangling til laaangt ut på morgenkvisten.. og ting gjør ikke det noe bedre da der er så lytt at jeg regelrett sitter sammen med dem... kan høre alle samtaler, musikk osv... At dama i huset har støv på hjernen gjør ting ikke enklere da hun som regel må vaske og støvsuge ETTER at gjestene har gått sånn i halv fem tiden.... I ukene så gjør de ikke annet enn å krangle og da som regel om hunden som er den mest irriterened gneldrebikkja på denne jord.... (som de behandler som et lite barn) Jeg deler inngang med dem og denne må jeg vaske hver dag, hvis ikke blir hun sur... Og ikke får jeg bruke frityrkokeren min fordi det lager sånn rar lukt.... Jeg må ikke tappened toalettet om kveldene når de har lagt seg fordi dette leger sånn bråk..... Nå har jeg igrunnen fått nok, eneste grunnen til at jeg bor der er fordi jeg slipper unna med billig husleie, MEN er det vits i når jeg ikke orker å oppholde meg der, fordi jeg må "sitte" i stuen deres!!!! Kan jeg på noen måte be de dempe seg i helgene? Og i ukene når kranglingene går som værst? Må også slenge på at de også leier ut en hybel, der det bor en ung gutt... Og hver helg eller Onsdag når han har vært ute så høres det visse aktiviteter fra hybelen hans;) Men det reagerer jeg ikke på da... gutten må jo få gjøre sine erfaringer;) Må også få si at de hører ikke så mye av meg, men det er vel fordi jeg IKKE oppholder meg der, jeg bare sover.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starship Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Stakkrs deg!!! Jeg hadde ikke syntes at dette var verdt billig husleie. Og disse folka høres jo helt klin gal ut, og sannsynligheten for at de vil etterkomme dine ønsker er vel relativt liten...? Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-492959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Herlighet... Jeg leide hos en fyr jeg også, som hadde leieboere i det ene huset på gården sin. Han sto plutselig på stua sånn helt uten videre i den perioden jeg måtte bruke på å vaske ned gørra etter dem som bodde der før meg. Han var ekkel i måten å være på, og det føltes nesten som om han kom til å klå ved første mulighet. Jeg fikk helt anfall når jeg støtte på ham på butikken, og var pent nødt å stoppe opp for å prate av høflighets skyld... Det endte med at jeg oppholdte meg der minst mulig, for jeg taklet ikke en gang å trekke fra gardinene inn mot tunet på dagtid. Gjorde alt for å unngå ham, samtidig som jeg ringte rundt for å finne et annet sted å bo. Nå bor jeg hos noen kjempetrivelige folk som i alle fall ikke har noen krav om hvordan ting skal være Det er litt lytt her og, så vi trenger ingen vekkeklokke når småungene deres løper over gulvet hver eneste morgen mellom sju og halv åtte Det er ikke verdt å bo slik som du gjør... absolutt ikke! Er det i Oslo? Det må da finnes andre muligheter... det der er IKKE holdbart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Herlighet... Jeg leide hos en fyr jeg også, som hadde leieboere i det ene huset på gården sin. Han sto plutselig på stua sånn helt uten videre i den perioden jeg måtte bruke på å vaske ned gørra etter dem som bodde der før meg. Han var ekkel i måten å være på, og det føltes nesten som om han kom til å klå ved første mulighet. Jeg fikk helt anfall når jeg støtte på ham på butikken, og var pent nødt å stoppe opp for å prate av høflighets skyld... Det endte med at jeg oppholdte meg der minst mulig, for jeg taklet ikke en gang å trekke fra gardinene inn mot tunet på dagtid. Gjorde alt for å unngå ham, samtidig som jeg ringte rundt for å finne et annet sted å bo. Nå bor jeg hos noen kjempetrivelige folk som i alle fall ikke har noen krav om hvordan ting skal være Det er litt lytt her og, så vi trenger ingen vekkeklokke når småungene deres løper over gulvet hver eneste morgen mellom sju og halv åtte Det er ikke verdt å bo slik som du gjør... absolutt ikke! Er det i Oslo? Det må da finnes andre muligheter... det der er IKKE holdbart! Er nok ikke i oslo nei... Holdre på å finne meg en ny leil nå, men det er lettere sagt enn gjort:( Skal ikke bo meg ihjel heller:( Boligmarkede her på sunnmøre er ganske sprengt om du da ikke vil bo hos alkoholikerer/ skitne mannfolk/ eller galne damer.... Ikke at det er noe galt med det, men det passer ikke for meg for å si det sånn... Situasjonen for meg holder på og bli uutholdelig, og jeg vurderer faktisk å flytte hjem til min Mor i påvente av ny leil. Må da leie lagerplass osv..... Dessuten er jeg ikke såååå hypp på å bo hjemme som 27 åring... Kan bare tnke meg bygdesnakket.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er nok ikke i oslo nei... Holdre på å finne meg en ny leil nå, men det er lettere sagt enn gjort:( Skal ikke bo meg ihjel heller:( Boligmarkede her på sunnmøre er ganske sprengt om du da ikke vil bo hos alkoholikerer/ skitne mannfolk/ eller galne damer.... Ikke at det er noe galt med det, men det passer ikke for meg for å si det sånn... Situasjonen for meg holder på og bli uutholdelig, og jeg vurderer faktisk å flytte hjem til min Mor i påvente av ny leil. Må da leie lagerplass osv..... Dessuten er jeg ikke såååå hypp på å bo hjemme som 27 åring... Kan bare tnke meg bygdesnakket.... Om det blir bygdesnakk, så får du sørge for å sette ut det første ryktet til den største sladrekjerringa "Hun flytta fordi det var så mye krangling i huset"... da går det i alle fall ikke utover deg. Jeg vet hvordan det er å bo i ei lita bygd - det er IKKE trivelig når det går falske rykter. Det er da ikke SÅ ille å bo hjemme heller? Det gjorde jeg og nå sist jul og til februar en gang, slitsomt var det, men litt greit og på samme tid. Hadde ikke annet valg, så... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fytti helvete for en situasjon. Det er når man leser sånt, man er sjeleglad for å ha eget hus. Kom deg vekk - flytt heller hjem til din mor for en periode. Bygdesladder må da være lettere å leve med. Hva andre mener er igrunn lite å bruke energi på, selv om jeg i aller høyeste grad forstår hva du mener. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Om det blir bygdesnakk, så får du sørge for å sette ut det første ryktet til den største sladrekjerringa "Hun flytta fordi det var så mye krangling i huset"... da går det i alle fall ikke utover deg. Jeg vet hvordan det er å bo i ei lita bygd - det er IKKE trivelig når det går falske rykter. Det er da ikke SÅ ille å bo hjemme heller? Det gjorde jeg og nå sist jul og til februar en gang, slitsomt var det, men litt greit og på samme tid. Hadde ikke annet valg, så... Lykke til! Takker:) Joda kan jo flytt hjem til mor. Bygdesladder gir så lite av seg, men er litt slitsomt å måtte forklare til de man møter på butikken, posten osv... Kansje min store sjans tilå komme meg vekk i fra bygda også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Takker:) Joda kan jo flytt hjem til mor. Bygdesladder gir så lite av seg, men er litt slitsomt å måtte forklare til de man møter på butikken, posten osv... Kansje min store sjans tilå komme meg vekk i fra bygda også Hehe... Lykke til i alle fall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89882-atale-husv%C3%A6rter/#findComment-493751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.