Gå til innhold

Bifile og andre marginale grupper

Gjest hetero og normal og glad for det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker aviser og andre media side opp og side ned på idrettsutøveres seksuelle legninger og deres ymse forhold? Hvem er leserne? Skal ikke idrettsutøvere være forbilder? Ungdommer får skjeive oppfatninger om hva som er normalt.

De må jo være eksibisjonister i tillegg slik som de bretter seg ut!!!

Har du en marginal legning, hold det for deg sjøl!

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

16

• Tornerose

9

• Sør

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1) Blir de mindre forbilder fordi de er bifile?

2) Det er vel neppe idrettstjernenes "feil" at media er interessert i deres legning.

3) Hvorfor skulle det ikke være like naturlig for bifile/homofile idrettsstjerner å snakke om deres legning (uten skam) som for heterofile?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du skriver dette for å provosere, sannt?

*gjeeeeeesp*

Helene Harepus
Skrevet

Hva er så din definisjon av det å være normal?

Det er vel ingen som kan påstå at det fins noen standard..

Om folk er hetero, homo, bifil.. So what?

La dem kose seg!

Skrevet

2) Det er vel neppe idrettstjernenes "feil" at media er interessert i deres legning.

3) Hvorfor skulle det ikke være like naturlig for bifile/homofile idrettsstjerner å snakke om deres legning (uten skam) som for heterofile?

Med vennlig hilsen

Enig! En stund var det inn i vår vennegjeng å være bifil!!

Tror nok det er litt smittefekt ute å går.For to år siden var det fem av mine venninner som hadde forhold til en annen jente!

Nå er samtlige av dem i forhold med menn!

Høres vel litt spennende ut å være bifil,skille seg litt ut lixom..

Seff måtte også jeg prøve å ha sex med en annen jente,men det var egentlig KUN av nyskjerrighet.Frister ikke tli gjentakelse asså :)

Skrevet

Avisene håper vel at dette er godt stoff som selger. Noe av det som står der, kan vi ta med en klype salt.

Skrevet

Med vennlig hilsen

) Blir de mindre forbilder fordi de er bifile?

Nei, dessverre, ikke mindre men dårligere.

Nei, men det er de som velger å stille opp og gi media innsyn under dyna!

Jeg synes ikke det er noe særlig for noen å brette ut sitt seksualliv i media, og desto verre når de har en unormal legning.

Skrevet

) Blir de mindre forbilder fordi de er bifile?

Nei, dessverre, ikke mindre men dårligere.

Nei, men det er de som velger å stille opp og gi media innsyn under dyna!

Jeg synes ikke det er noe særlig for noen å brette ut sitt seksualliv i media, og desto verre når de har en unormal legning.

Hei,

1) Hvorfor skulle det være "dårligere"?

2) Å være ærlig med hvem man har som partner er ikke det samme som å innvitere pressen under dynen.

3) Hvorfor skulle det være forskjellig om det er en "unormal" legning?

Hva er "galt" med "unormale" legninger. Det er "unormalt" å være 177,32 cm høy, men det er ikke "galt"...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

2) Å være ærlig med hvem man har som partner er ikke det samme som å innvitere pressen under dynen.

3) Hvorfor skulle det være forskjellig om det er en "unormal" legning?

Hva er "galt" med "unormale" legninger. Det er "unormalt" å være 177,32 cm høy, men det er ikke "galt"...

Med vennlig hilsen

Det er kort og godt ikke naturlig å ha sex med folk av samme kjønn, for ikke å si hoppe fra (på) det ene til det andre! Ikke en gang dyr gjør sånt. Som forbilder har de et ansvar! Hvordan skal ungdommene få et korrekt bilde?

Hva har det med ærlighet å gjøre, da? De får antakeligvis godt betalt for det! Hvorfor er det så viktig å få informert det norske folk om hvem man har som sexpartner?

Det er ikke sykelig å være 177,32 cm høy! Det har vel utviklet seg to kjønn fordi det er dette som er det normale - ellers ville arten dødd ut.

Skrevet

Det er kort og godt ikke naturlig å ha sex med folk av samme kjønn, for ikke å si hoppe fra (på) det ene til det andre! Ikke en gang dyr gjør sånt. Som forbilder har de et ansvar! Hvordan skal ungdommene få et korrekt bilde?

Hva har det med ærlighet å gjøre, da? De får antakeligvis godt betalt for det! Hvorfor er det så viktig å få informert det norske folk om hvem man har som sexpartner?

Det er ikke sykelig å være 177,32 cm høy! Det har vel utviklet seg to kjønn fordi det er dette som er det normale - ellers ville arten dødd ut.

1) Homofili og bifili er vanlig blant dyr også.

Derutover er det totalt irrelevant hva som er "naturlig" - det er overhodet ikke "naturlig" med fotball, og langt mindre med skiskyting.

Pest og kolera, derimot, er svært naturlige.

===

2) Greit at de får betalt, men det gjør det ikke "verre" å fortelle pressen at man er "et par" enn å fortelle dem hva man spiste til middag.

===

3)

Det er intet "sykelig" å være homofil/bifil heller, så det argumentet ditt er også dødt...

Det var visst alle sammen.

Med vennlig hilsen, og god bedring

Skrevet

1) Homofili og bifili er vanlig blant dyr også.

Derutover er det totalt irrelevant hva som er "naturlig" - det er overhodet ikke "naturlig" med fotball, og langt mindre med skiskyting.

Pest og kolera, derimot, er svært naturlige.

===

2) Greit at de får betalt, men det gjør det ikke "verre" å fortelle pressen at man er "et par" enn å fortelle dem hva man spiste til middag.

===

3)

Det er intet "sykelig" å være homofil/bifil heller, så det argumentet ditt er også dødt...

Det var visst alle sammen.

Med vennlig hilsen, og god bedring

1) Homofili og bifili er vanlig blant dyr også. Derutover er det totalt irrelevant hva som er "naturlig" - det er overhodet ikke "naturlig" med fotball, og langt mindre med skiskyting.

Jeg har stor sans for deg, Sør, men ærlig talt! Som utdannet i zoologi på høyt nivå, og med lang erfaring, kan jeg meddele deg at det i dyreriket er svært sjelden med homofili eller bifili. Faktisk er det bare hos ender at en kan se virkelig "alvorlige" homofile forhold - andriker. Og ender gjør seg, som du kanskje vet, best på tallerkenen.

Hva har fotball for ikke å si skiskyting med sex å gjøre?

Hvorfor skulle noen være interesserte i å vite hva de spiser til middag - eller gjør i senga? Er det ikke idrettsprestasjonene som er interessante?

3)

Gi meg en god forklaring på hvorfor dette skulle være normalt? Hvis dette var like normalt som heterofili, ville både menn og kvinner kunnet føde barn.

Skrevet

1) Homofili og bifili er vanlig blant dyr også. Derutover er det totalt irrelevant hva som er "naturlig" - det er overhodet ikke "naturlig" med fotball, og langt mindre med skiskyting.

Jeg har stor sans for deg, Sør, men ærlig talt! Som utdannet i zoologi på høyt nivå, og med lang erfaring, kan jeg meddele deg at det i dyreriket er svært sjelden med homofili eller bifili. Faktisk er det bare hos ender at en kan se virkelig "alvorlige" homofile forhold - andriker. Og ender gjør seg, som du kanskje vet, best på tallerkenen.

Hvorfor skulle noen være interesserte i å vite hva de spiser til middag - eller gjør i senga? Er det ikke idrettsprestasjonene som er interessante?

3)

Gi meg en god forklaring på hvorfor dette skulle være normalt? Hvis dette var like normalt som heterofili, ville både menn og kvinner kunnet føde barn.

1)

Det skjer hos høyere dyrearter, men som sagt er det egentlig irrelevant. Homofili/bifili blir ikke "rigtigere" eller motsatt av den grunn.

Tvertimot krevet det langt tyngre argumenter enn "det er ikke normalt"... Dem har du ikke.

2)

Jeg kan overhodet ikke forstå at sport er interessant, men det er en annen diskusjon. Forsåvidt enig i at partner/middag er uinteressant, men det er ikke mer uinteressant om idrettsstjernen er homofil/bifil enn heterofil.

3)

Hvorfor skulle både menn og kvinner føde barn hvis homofili var "naturlig"?

For det første, er det irrelevant om det er "naturlig" eller ei.

For det andre, så er ikke vår eneste "funksjon" her å føde barn - enten man er heterofil eller homofil.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tror nok det er litt smittefekt ute å går.For to år siden var det fem av mine venninner som hadde forhold til en annen jente!

Seff måtte også jeg prøve å ha sex med en annen jente,men det var egentlig KUN av nyskjerrighet.Frister ikke tli gjentakelse asså :)

Kult, asså! Skikkelig schpaa ass!

*himle*

"................."

Skrevet

Kult, asså! Skikkelig schpaa ass!

*himle*

"................."

(innlegget over har feil signatur :-)

Skrevet

3)

"Som utdannet i zoologi på høyt nivå, og med lang erfaring"

Riktig nok har jeg møtt folk med hovedfag og det som værre er som har utrolig lite greie på faget sitt, men du blir vanskelig å overgå.

"................."

Skrevet

1)

Det skjer hos høyere dyrearter, men som sagt er det egentlig irrelevant. Homofili/bifili blir ikke "rigtigere" eller motsatt av den grunn.

Tvertimot krevet det langt tyngre argumenter enn "det er ikke normalt"... Dem har du ikke.

2)

Jeg kan overhodet ikke forstå at sport er interessant, men det er en annen diskusjon. Forsåvidt enig i at partner/middag er uinteressant, men det er ikke mer uinteressant om idrettsstjernen er homofil/bifil enn heterofil.

3)

Hvorfor skulle både menn og kvinner føde barn hvis homofili var "naturlig"?

For det første, er det irrelevant om det er "naturlig" eller ei.

For det andre, så er ikke vår eneste "funksjon" her å føde barn - enten man er heterofil eller homofil.

Med vennlig hilsen

Her er jeg for en sjelden gangs skyld enig med Sør, gitt. Håper dette er et forsøk på å provosere, for det har liten eller ingen verdi som noe annet.

"..............."

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det blir skrevet om legningen til folk med en gang de er bifile, lesbiske eller homofile, men av helt andre gruner enn deg. Jeg skjønner bare ikke hva som er så interessant med kjendisers legning, uansett hva slags legning de har.

Sånn utenom det, så skjønner jeg ikke hvorfor kjendiser ikke kan være like gode idoler om de er lesbiske/bifile/homofile..eller, rettere sagt, hvorfor du mener det.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det blir skrevet om legningen til folk med en gang de er bifile, lesbiske eller homofile, men av helt andre gruner enn deg. Jeg skjønner bare ikke hva som er så interessant med kjendisers legning, uansett hva slags legning de har.

Sånn utenom det, så skjønner jeg ikke hvorfor kjendiser ikke kan være like gode idoler om de er lesbiske/bifile/homofile..eller, rettere sagt, hvorfor du mener det.

Grunnen til at tabloidene er opphengt i kjendisers legning er ganske enkelt fordi det dreier seg om sex. Og sex selger ennå veldig godt :-)

"............."

Skrevet

Når begynte tabloidavisene å slå stort opp gjennomsnittshendelser?

Skrevet

utdannet.. du.. neppe.

ikke en gang dyr viser tegn til homofili. er ikke mennesker også en dyreart på jorden.

si meg, hvilke aviser og magasiner leser du. det står jo som regel alltid repotasjer om kjendispar, hva de spiser, hvor de bor o.l

er ikke det det samme om det står om han og hun eller hun og hun.

velkommen til år 2003. vi fleste har vel nå innsett at det viktigste er vel kjærlighet og vennskap uansett kjønn.

ikke alle er like vet du, selv om du tenker ditt behøver ikke det være den ENESTE riktige.

respekt for andres er det noe som heter.

og som noen andre sa, god bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...