Gå til innhold

kan jeg kjøpe klamydia test på apoteket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du synes det er flaut, foreslår jeg at du går til legen og sier at du vil ha en underlivsundersøkelse, f.eks fordi det er så lenge siden sist. De tar alltid klamydia test da. De tar også klamydiatesten i urinprøve nå, så hvis det er underlivsundersøkelsen du gruer deg til, kan du slippe unna den også.

Men du, ikke vent, og husk du er definitivt ikke den første som går til legen for dette.

Lykke til!

Annonse

Dersom du synes det er flaut, foreslår jeg at du går til legen og sier at du vil ha en underlivsundersøkelse, f.eks fordi det er så lenge siden sist. De tar alltid klamydia test da. De tar også klamydiatesten i urinprøve nå, så hvis det er underlivsundersøkelsen du gruer deg til, kan du slippe unna den også.

Men du, ikke vent, og husk du er definitivt ikke den første som går til legen for dette.

Lykke til!

Jeg har hatt flere runder med de obligatoriske celle-fra-livmorhalsen-testene, men har aldri tatt noen klamydiatest. At de tar det samtidig med en vanlig rutinekontroll tror jeg neppe, da er det rart at så mange er uvitende om at de har det vel?

Jeg har hatt flere runder med de obligatoriske celle-fra-livmorhalsen-testene, men har aldri tatt noen klamydiatest. At de tar det samtidig med en vanlig rutinekontroll tror jeg neppe, da er det rart at så mange er uvitende om at de har det vel?

De har bestandig tatt det på meg samtidig, til tross for at jeg har hatt samme partner i mange år, men det er mulig det er forskjellig praksis fra lege til lege.

Gjest papirtiger

De tester klamydia hos alle unge jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...