Gå til innhold

Den perfekte lørdagskveld

Anbefalte innlegg

Noen vil ut på byen og få med seg mest mulig av det, jeg har det litt annerledes i kveld.

Først slår vi at TV`n og sitter og prater sammen, så går frua og legger seg, jeg tryner inn i nattmat og kald melk etterfulgt av en kald pils, en whisky og en røyk mens jeg ser på Tom&Jerry kavalkade. Om litt skal jeg legge meg og begynne på siste boken til Henning Mankell.

Håper ingen sladrer til legen min om at alle lastene får fritt utløp på en gang. Men etter en tøff uke: Fordi jeg fortjener det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89906-den-perfekte-l%C3%B8rdagskveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... her går det bare ned varm saft og tørt pitabrød. Vet ikke om jeg tør legge meg enda, for guttungen hadde 40,6 i feber før han la seg. Ga han en Paracet som hjalp i et par timer, og nå er han like varm igjen...

Åffår då då?

Kos deg med boka di! :o)

Hehe... her går det bare ned varm saft og tørt pitabrød. Vet ikke om jeg tør legge meg enda, for guttungen hadde 40,6 i feber før han la seg. Ga han en Paracet som hjalp i et par timer, og nå er han like varm igjen...

Åffår då då?

Kos deg med boka di! :o)

Dewt skal jeg, mange takk. Du får gi småtten en nuss på panna herfra da. her sover lillemor som en drøm uten å ha hostet noe som helst. Ser derfor ut til å bli en rolig og behagelig natt her i heimen.

natta.

Dewt skal jeg, mange takk. Du får gi småtten en nuss på panna herfra da. her sover lillemor som en drøm uten å ha hostet noe som helst. Ser derfor ut til å bli en rolig og behagelig natt her i heimen.

natta.

Gjort ;)

Nå var feberen gått ned en grad - var "bare" 39,3 - så da kan jeg sove snart jeg og :)

Natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...