Gå til innhold

Råd for hurtig slankekur?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebolla

Jeg og samboer har tenkt å ta oss en slankekur og lurer på om andre har erfaring om hvilken som er bra utav de aktuelle hurtig slankekurene som Camebrigth, Nutrilett, Herbalife ovs.? Tenker på smak, pris, metthetsfølelse, varighet, resultat etc. (Vi vet at det ikke vare i lenden, men vi vil bare prøve). Har noen gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89917-r%C3%A5d-for-hurtig-slankekur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene Harepus

Gjør som jeg, ikke spis noe i 3 dager. Spis så i 2 dager. Slank deg i 3 dager til. Jeg har gått ned 3 kg. på en uke.

Kroppen din har ikke godt av det du holder på med..

Du går nok ned en del, men den dagen du starter med et normalt kosthold kommer du til å gå opp igjen..

Og de kiloene som kommer da blir enda vanskeligere å bli kvitt!

Er det ikke bedre å spise sunt hver eneste dag?

Du kan spise ganske mye frukt og grønnskaker uten å legge på deg. Gå på et Grete Roede-kurs eller søk på nettet og finn gode oppskrifter på sunn mat.

Gå turer og hold deg i form!

Går du ned i vekt over tid og på den riktige måten er det mye enklere å holde seg slank også!

Du skrev jo i det første innlegget ditt at du ville vite om kurer som fungerte, men du trodde ikke dere kom til å holde på med det så lenge..

Hva er da poenget?

Du bare lurer kroppen din..

Den får for lite sukker og fett og begynner derfor å lagre det lille som kommer. Når du da spiser lagrer kroppen på alt fett og dritt som gjør at du legger på deg og den vil ikke kvitte seg med det før den skjønner at den får små mengder regelmessig..

Når dere begge har tenkt å slanke dere, hvorfor ikke prøve et Grete Roede kurs? Jeg gikk ned ca 1 kg i uka når jeg prøvde det (var ikke engang med på kurs, bare fulgte et kursopplegg sammen med en venninne som var med).

Du kan spise mer enn nok mat, og jeg var sjelden sulten, jeg spiste også så variert at søtlysten utrolig nok ble mye

lavere.

Link til siden:

http://www.greteroede.no/avere.

Lykke til!

Benytt dere av spisedagen (se et annet innlegg her i Åpent. Hvis dere har 1 spisedag pr. mnd holdes forbrenningen oppe og vekten går raskt ned. Lykke til!

eh en spisedag *i måneden*??

Du mente vel pr uke?

Nytter ikke å holde forbrenning ved like med kun en spisedag pr mnd. Det er HELT sikkert!

Annonse

Gjest tjukkebollafeita

Kroppen din har ikke godt av det du holder på med..

Du går nok ned en del, men den dagen du starter med et normalt kosthold kommer du til å gå opp igjen..

Og de kiloene som kommer da blir enda vanskeligere å bli kvitt!

Er det ikke bedre å spise sunt hver eneste dag?

Du kan spise ganske mye frukt og grønnskaker uten å legge på deg. Gå på et Grete Roede-kurs eller søk på nettet og finn gode oppskrifter på sunn mat.

Gå turer og hold deg i form!

Går du ned i vekt over tid og på den riktige måten er det mye enklere å holde seg slank også!

Du skrev jo i det første innlegget ditt at du ville vite om kurer som fungerte, men du trodde ikke dere kom til å holde på med det så lenge..

Hva er da poenget?

Du bare lurer kroppen din..

Den får for lite sukker og fett og begynner derfor å lagre det lille som kommer. Når du da spiser lagrer kroppen på alt fett og dritt som gjør at du legger på deg og den vil ikke kvitte seg med det før den skjønner at den får små mengder regelmessig..

Men altså jeg har forsøkt de fleste kurer. Og nå har jeg klart å sulte meg ned 20 kg på et halvt år. Jeg synes det er bra.

Blir oppriktig lei meg når du skriver slikt til meg.

Min drøm er en gang bare å være belik, ikke bleikfeit.

Gjest been there

Men altså jeg har forsøkt de fleste kurer. Og nå har jeg klart å sulte meg ned 20 kg på et halvt år. Jeg synes det er bra.

Og det neste halvåret vil du garantert legge på deg 40 igjen. Ond sirkel??

Når dere begge har tenkt å slanke dere, hvorfor ikke prøve et Grete Roede kurs? Jeg gikk ned ca 1 kg i uka når jeg prøvde det (var ikke engang med på kurs, bare fulgte et kursopplegg sammen med en venninne som var med).

Du kan spise mer enn nok mat, og jeg var sjelden sulten, jeg spiste også så variert at søtlysten utrolig nok ble mye

lavere.

Link til siden:

http://www.greteroede.no/avere.

Lykke til!

feil link ovenfor, riktig skal være:

www.greteroede.no

Lett for deg å si. Men du kjenner vel meg bedre enn jeg kjenner meg selv?

Alle kropper fungerer omtrent noenlunde likt og det du driver med nå ødelegger forbrenningen din. Når du begynner å spise normalt igjen vil du kunne spise mye mindre enn en annen med samme vekt, høyde og kroppsbygning som har slanket seg like mye men på riktig måte.

Gjest tjukkebollefeita

Alle kropper fungerer omtrent noenlunde likt og det du driver med nå ødelegger forbrenningen din. Når du begynner å spise normalt igjen vil du kunne spise mye mindre enn en annen med samme vekt, høyde og kroppsbygning som har slanket seg like mye men på riktig måte.

Mener du at det ikke fins et eneste eksempel på en som har klart å holde seg "slank" etter å ha gjort som jeg?

Helene Harepus

Dette var jo ikke ment som kritikk!

Jeg prøvde bare å forklare deg at å sulte seg ikke er noen god løsning når man skal slanke seg..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...