Gå til innhold

Hvordan finne en person???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym liten mus...

Hei,

Jeg forsøker å finne halvsøsteren min på ca 10 år, men jeg aner ikke hva hun heter! Noen som vet noe om hvordan man kan finne personer?

Jeg er selv 21 år og vokste opp sammen med moren min. Faren min var alkoholiker og har ødelagt så mye for moren min og jeg at vi ikke har kontakt lenger. Jeg fikk for kort tid siden vite av en gammel venn av faren min at han fikk en datter for ca 10 år siden. Han står nok oppført som far på fødselsattesten, men den har vel ikke jeg tilgang til.

Har forsøkt å få tak i faren min, men han har flyttet til utlandet og nekter antageligvis å snakke med meg. Det er ikke aktuelt å etterlyse halvsøsteren min og moren hennes i medier da farmoren min ville sladret om det til faren min og JEG ville fått et helvete. Kompliserte familieforhold, men sånn er det bare...

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan finne søsteren min? Vil så gjerne ha kontakt med henne. Det eneste som binder henne og vår far sammen er vel fødselsattesten, vil jeg tro...

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89933-hvordan-finne-en-person/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje frelsesarmen? De finner jo folk, men jeg vet ikke om de har en aldersgrense på slikt.

Ellers er det vel registrert i folkeregisteret men om du får noen opplysninger ut av det vet jeg ikke.

Kanskje du bør kontakte den personen som fortalte dette om han har noen flere ledetråder...?

Det ligger i folkeregisteret på faren din hvem han er far til. De gir vel ikke ut opplysninger uten videre, men det er mange som har tilgang, f.eks trygdekontorer, likningskontorer, forsikringsselskaper etc.

Kjenner du noen på slike steder kan de kanskje hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...