Altman Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 middagsretten "Rev rasket over is" Noen? 0 Siter
polly1365380357 Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Man tar en passelig stor rev. Helst rød, men hvit eller blå går også. Fjell- bør man la være - de er så få igjen. Så rasker man reven. Ikke gjør det for hardt eller fo rlenge - bare til den er passe mør. Server den lettrasket og dandert på et fat med is, helst vanilje men rom/rosin er også godt - særlig til varianten med blå rev. God appetitt. 0 Siter
Altman Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Man tar en passelig stor rev. Helst rød, men hvit eller blå går også. Fjell- bør man la være - de er så få igjen. Så rasker man reven. Ikke gjør det for hardt eller fo rlenge - bare til den er passe mør. Server den lettrasket og dandert på et fat med is, helst vanilje men rom/rosin er også godt - særlig til varianten med blå rev. God appetitt. Hmm, det må jeg si. Personlig er jeg litt i tvil om selve raskingen, men jeg får det nok til. Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.