Line Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Nei, men du kan sjekke websida deres på www.sparkjop.no ) 0 Siter
mailen Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Skrevet 20. januar 2003 Nei, men du kan sjekke websida deres på www.sparkjop.no ) Sjekka det før jeg skrev innlegget her og det sto ikke noe om når katalogen kommer. 0 Siter
mailen Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Skrevet 20. januar 2003 Nei, den kommer i midten av februar. Såå lenge å vente... 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Sjekka det før jeg skrev innlegget her og det sto ikke noe om når katalogen kommer. Ok. Jeg pleier som regel bare å ta med meg katalogen når jeg er innom Spar Kjøp selv. Tror ikke den kommer i posten til meg lenger. 0 Siter
Altman Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Nei, men du kan sjekke websida deres på www.sparkjop.no ) Svarte.... En webside blir liksom ikke det samme som å sitte på do og bla i gode gamle Spar Kjøp. Jeg savner Spar Kjøp, jeg. 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Svarte.... En webside blir liksom ikke det samme som å sitte på do og bla i gode gamle Spar Kjøp. Jeg savner Spar Kjøp, jeg. Hehe... vi har Spar Kjøp litt i underkant av ti minutters kjøring herfra, så det holder i lange baner for meg 0 Siter
Altman Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Hehe... vi har Spar Kjøp litt i underkant av ti minutters kjøring herfra, så det holder i lange baner for meg Hmm, det har jo jeg også når jeg tenker meg om. Men uansett - jeg kan ikke sitte på do og bla i en butikk heller, så da er jeg like langt. 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Hmm, det har jo jeg også når jeg tenker meg om. Men uansett - jeg kan ikke sitte på do og bla i en butikk heller, så da er jeg like langt. Hehe... Går det ikke an å bestille via nettet da, om det er så viktig å få tak i den katalogen? ;o) 0 Siter
Altman Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Hehe... Går det ikke an å bestille via nettet da, om det er så viktig å få tak i den katalogen? ;o) Ironi, baby, ironi 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Ironi, baby, ironi Næh, DET tror jeg ikke noe på! *Glizer* 0 Siter
Altman Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Næh, DET tror jeg ikke noe på! *Glizer* blæh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.