Gjest ingen_peiling Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei! Jeg er en jente som tror jeg lider av overspisning. På UNDER 1 år har jeg lagt på meg 20 kg.. Er 18 år, 175 cm høy, og veier rundt 100 kg.. Trives veldig dårlig med denne vekten, og ønsker å være nede i rundt 70-80 kg. før sommeren. (dette er viktig for trivselen min..) til tross for den høye vekten, trener jeg forholdsvis mye. Hadde noen slappe måneder før jul, men skal prøve å trene minst 3-4 ganger på treningsstudio pr. uke framover..(styrke, aerobic, step, mrl ++) samtidig ser jeg at det er behov for å gjøre noe med kostholdet for å "nå målet mitt". Har hørt mye om Lindberg dietten, der man kutter ut karbohydrater. Vurderer å kombinere dette, med å spise normalt isteden for overspisning. Tror dere dette er lurt? Hva skal jeg evt. spise og ikke spise? Er det andre ting som kanskje er bedre..? skal altså ned 20-30 kilo på rundt et halvt år.. (håper jeg..er det mulig??) PÅ forhånd takk! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er fullt mulig å gå ned 30kg på 6 mndr. (det er ca 5kg pr. mnd - og er det samme f.eks. Grete Roede anbefaler som vektnedgang) Vil anbefale deg å kjøpe Dr.Lindbergs bok (eller låne den) og lese - det er det mye nyttige tips ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders29 Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hei, jeg antar riktig kroppsvekt til din høyde er ca. 60 kilo. Hvis du virkelig vil ned i vekt må du være litt ekstrem. Lindberg er ikke ekstrem, jeg anbefaler Dr.Atkins' opplegg. Kjenner du noen som driver med kroppsbygging el. lign. kan det være fornuftig å få noen råd derfra.Kroppsbyggerne har spist slik i 50 år. Dr. Atkins og Lindberg m. fl. har ikke introdusert noe nytt. HAr selv spist slik i 7 år. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hei, jeg antar riktig kroppsvekt til din høyde er ca. 60 kilo. Hvis du virkelig vil ned i vekt må du være litt ekstrem. Lindberg er ikke ekstrem, jeg anbefaler Dr.Atkins' opplegg. Kjenner du noen som driver med kroppsbygging el. lign. kan det være fornuftig å få noen råd derfra.Kroppsbyggerne har spist slik i 50 år. Dr. Atkins og Lindberg m. fl. har ikke introdusert noe nytt. HAr selv spist slik i 7 år. Lykke til! Kan du ikke skrive noen flere eksempler på hva du spiser ? Egg , kylling er liksom greit - men ganske kjedelig i lengden. Frokost og lunsj er det store problemet - så har du noen alternativer der er det fint. Hvis man trener kondisjon skal man allikevel holde seg helt unna karbiser ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.