Gjest ingen_peiling Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Hei! Jeg er en jente som tror jeg lider av overspisning. På UNDER 1 år har jeg lagt på meg 20 kg.. Er 18 år, 175 cm høy, og veier rundt 100 kg.. Trives veldig dårlig med denne vekten, og ønsker å være nede i rundt 70-80 kg. før sommeren. (dette er viktig for trivselen min..) til tross for den høye vekten, trener jeg forholdsvis mye. Hadde noen slappe måneder før jul, men skal prøve å trene minst 3-4 ganger på treningsstudio pr. uke framover..(styrke, aerobic, step, mrl ++) samtidig ser jeg at det er behov for å gjøre noe med kostholdet for å "nå målet mitt". Har hørt mye om Lindberg dietten, der man kutter ut karbohydrater. Vurderer å kombinere dette, med å spise normalt isteden for overspisning. Tror dere dette er lurt? Hva skal jeg evt. spise og ikke spise? Er det andre ting som kanskje er bedre..? skal altså ned 20-30 kilo på rundt et halvt år.. (håper jeg..er det mulig??) PÅ forhånd takk! =) 0 Siter
bratsj Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Det er fullt mulig å gå ned 30kg på 6 mndr. (det er ca 5kg pr. mnd - og er det samme f.eks. Grete Roede anbefaler som vektnedgang) Vil anbefale deg å kjøpe Dr.Lindbergs bok (eller låne den) og lese - det er det mye nyttige tips ! 0 Siter
Anders29 Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Hei, jeg antar riktig kroppsvekt til din høyde er ca. 60 kilo. Hvis du virkelig vil ned i vekt må du være litt ekstrem. Lindberg er ikke ekstrem, jeg anbefaler Dr.Atkins' opplegg. Kjenner du noen som driver med kroppsbygging el. lign. kan det være fornuftig å få noen råd derfra.Kroppsbyggerne har spist slik i 50 år. Dr. Atkins og Lindberg m. fl. har ikke introdusert noe nytt. HAr selv spist slik i 7 år. Lykke til! 0 Siter
punkyB Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Hei, jeg antar riktig kroppsvekt til din høyde er ca. 60 kilo. Hvis du virkelig vil ned i vekt må du være litt ekstrem. Lindberg er ikke ekstrem, jeg anbefaler Dr.Atkins' opplegg. Kjenner du noen som driver med kroppsbygging el. lign. kan det være fornuftig å få noen råd derfra.Kroppsbyggerne har spist slik i 50 år. Dr. Atkins og Lindberg m. fl. har ikke introdusert noe nytt. HAr selv spist slik i 7 år. Lykke til! Kan du ikke skrive noen flere eksempler på hva du spiser ? Egg , kylling er liksom greit - men ganske kjedelig i lengden. Frokost og lunsj er det store problemet - så har du noen alternativer der er det fint. Hvis man trener kondisjon skal man allikevel holde seg helt unna karbiser ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.