Gå til innhold

Stakkars Gamal Hosein!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først drepte noen hans kjære kone, og nå får han ikke møte barna heller.

Skrevet

"Først drepte noen hans kjære kone ..."

Dommen er ikke endelig - den er anket som du sikkert vet. Kan være greit å huske på ...

Gjest Surrealis
Skrevet

Og hva hvis han nå en gang _var_ uskyldig?

mvh

Skrevet

Joda, han får møte dem, men det ble fattet et vedtak om at ungene ikke skulle flytte hjem til ham fra mormoren. Sikkert for ikke å pålegge ungene å måtte ta det valget selv...

Dessuten har mannen anket dommen sin, og dermed er det ikke noen endelig dom her. Han ble dessuten må jeg minne om dømt på _indisier_, det eksisterer ikke et eneste bevis mot ham. "Uskyldig til det motsatte er bevist", heter det. Eh, ja...

Men det er klart - han har jo ikke akkurat statisitkken på sin side, da, mellom 80 og 90% av drap blir begått av tidligere eller nåværende partner. Kanskje burde vi være forsiktigere med å inngå forhold?:-)

Skrevet

Ja dakkar liten !!!

Ja, stakkars Hosein!

Han burde tenke litt mere på barna sine og litt mindre på seg selv. Barna har bodd to år hos mormor og bør få bo der til ankesaken kommer opp. Hva om de flytter til far nå og han blir dømt for drapet på Gry en gang til. Skal til flytte tilbake til mormor da? Nei, la ungene få slippe nok et brudd.

Blir han frikjent i ankesaken, stiller saken seg på en anne måte.

Skrevet

Jeg synes ikke han bør få barna tilbake før ankesaken er avgjort. Men han bør jo få lov til å treffe dem.

Skrevet

Dommen er ikke endelig - den er anket som du sikkert vet. Kan være greit å huske på ...

"Dommen er ikke endelig - den er anket som du sikkert vet. Kan være greit å huske på ... "

Hm.. kona er jo drept, uansett om han har gjort det eller ei..

Forøvrig synes jeg alltid det er mistenkelig når påstått uskyldige ektemenn av myrdede kvinner ikke skriker ut sin vrede over den som har drept henne.

Ville jo vært naturlig at dette var det eneste de var interessert i å formidle pressen.

"Vitner? Hvor er svinet? Hvem har drept min elskede? Jeg utlover en belønning til den som finner denne djevelen, som ikke bare har fått meg i fengsel, men som også har frarøvet livet til min kjære og mine barns mor!"

Sånn ville jeg trodd det var normalt å oppføre seg hvis man var uskyldig..

Skrevet

"Dommen er ikke endelig - den er anket som du sikkert vet. Kan være greit å huske på ... "

Hm.. kona er jo drept, uansett om han har gjort det eller ei..

Forøvrig synes jeg alltid det er mistenkelig når påstått uskyldige ektemenn av myrdede kvinner ikke skriker ut sin vrede over den som har drept henne.

Ville jo vært naturlig at dette var det eneste de var interessert i å formidle pressen.

"Vitner? Hvor er svinet? Hvem har drept min elskede? Jeg utlover en belønning til den som finner denne djevelen, som ikke bare har fått meg i fengsel, men som også har frarøvet livet til min kjære og mine barns mor!"

Sånn ville jeg trodd det var normalt å oppføre seg hvis man var uskyldig..

"Hm.. kona er jo drept, uansett om han har gjort det eller ei.."

Ja? Og så ... ?

"Forøvrig synes jeg alltid det er mistenkelig når påstått uskyldige ektemenn av myrdede kvinner ikke skriker ut sin vrede over den som har drept henne".

Dette kan han da vel ha gjort - uten pressen til stede.

"Ville jo vært naturlig at dette var det eneste de var interessert i å formidle pressen."

Annet enn at dem var uskyldig? Kan du huske at Eva Mai Larsen - hun som ble siktet for å ha drept 10 pleiepasienter ved Landås Sykehjem - og senere frikjent, ropte ut sin vrede? Nei? Tror du hun kan ha ropt ut sin vrede likevel - uten kamera tilstede? Kan du huske at TV2 ble dømt for å offentliggjort bilde av henne? Ergo, hun ønsket ikke å stå frem i media med sine fortvilte rop. Kan man dermed trekke den konklusjonen at hun var skyldig? Nei, det vet vi jo at hun ikke var.

""Vitner? Hvor er svinet? Hvem har drept min elskede? Jeg utlover en belønning til den som finner denne djevelen, som ikke bare har fått meg i fengsel, men som også har frarøvet livet til min kjære og mine barns mor! Sånn ville jeg trodd det var normalt å oppføre seg hvis man var uskyldig.."

Du tror du vet hvordan du ville reagert om du blei tatt og siktet for å ha drept din kone eller noen andre i din omgangskrets. Jeg er redd for at du ikke har den ringeste anelse om hvordan det er å bli anklaget for noe slikt, sitte i knallharde avhør mange timer for dag, hver dag - og ikke minst sitte i varetekt i flere år - kontant i medias søkelys. Jeg tror rett og slett ikke du har forutsetninger for å uttale deg om hva som er normalt i en slik situasjon.

Skrevet

Og hva hvis han nå en gang _var_ uskyldig?

mvh

Og hva hvis han ikke var....?

Mvh

Gjest Surrealis
Skrevet

Og hva hvis han ikke var....?

Mvh

Ja si det? Da får han som fortjent, håper jeg....-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...