Gå til innhold

brystforstørrende pille??!

Anbefalte innlegg

Gjest lurerveldig

har hørt om en sånn tysk pille,eller er ikke sikkert den var fra Tyskland,men ihvertfall så hadde den virkningsfull effekt.noen hadde gått opp en størrelse av å ta denne pillen. lurer på om noen vet noe,har prøvd, vet hvor jeg kan få tak i,og hva det koster?og kan garantere at det ikke er lureri,og ikke farlig på noen måte?? takk for alle svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89990-brystforst%C3%B8rrende-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på hvordan det i det hele tatt skal kunne være mulig å programmere ei lita pille til å forstå at den bare skal virke på brystene, og ikke alle de andre fettdepotene...

Det der har jeg ingen tro på...

Det som høres for godt ut til å være sant, er som regel ikke sant.

Jeg lurer litt på hvordan det i det hele tatt skal kunne være mulig å programmere ei lita pille til å forstå at den bare skal virke på brystene, og ikke alle de andre fettdepotene...

Det der har jeg ingen tro på...

Det som høres for godt ut til å være sant, er som regel ikke sant.

Når det er en tråd om pupper klarer jeg konsekvent ikke å holde meg borte. Men i alle fall, en venninne av svigerinnen min måtte bytte p-pille merke fordi hun gikk opp en cup størrelse og litt til. Hun la ikke på seg, men hun fikk større Casongas. Kan dette være pillen du har hørt om? Husker ikke hvilket slag det var, men det var visst en vanlig bivirkning.

Når det er en tråd om pupper klarer jeg konsekvent ikke å holde meg borte. Men i alle fall, en venninne av svigerinnen min måtte bytte p-pille merke fordi hun gikk opp en cup størrelse og litt til. Hun la ikke på seg, men hun fikk større Casongas. Kan dette være pillen du har hørt om? Husker ikke hvilket slag det var, men det var visst en vanlig bivirkning.

Nei det er nok ikke p-piller hun mener. Regner med at du tenker på Yasmine. Det er mange jeg vet om som har oppnådd større bryster som en bivirkning av denne p-pillen.

Hun mener en sånn hokus-pokus pille som markedsføres i sånne kuponghefter osv. Jeg har også sett den, og heldivis ikke latt meg lure! Ikke det at jeg for den saks skyld ønsker meg større pupper heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...