Gå til innhold

farlig eller bra å sove med bh??

Anbefalte innlegg

Gjest nøttelittteni

farlig eller bra å sove med bh??

vet ikke om dette er riktig forum plass, men prøver likevel. har hørt at man ikke skal ha bh på om natten eller sove med bh, for det kan gi brystkreft. men så leste jeg en annen plass at noen hadde bh på om natten for å bevare brystenes form best mulig. er det slik at de blir slappere om man ikke har bh på så ofte som mulig? noen som vet og har noen råd angående dette?

-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89992-farlig-eller-bra-%C3%A5-sove-med-bh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke beholde verken hud eller fettvev slik det er når du er ung, uansett om sover med bh, smører deg med allverdens dyre ting eller synger godnattsanger for brystene dine. Naturen går sin gang.

Gjør det som er mest behagelig, jeg tipper det er å sove i flanell-pysj.

Annonse

Jeg sover konsekvent ikke med BH fordi jeg tror det kan være farlig. Det at jeg er mann gjør at jeg tror det er farlig spesielt på det mentale planet.

Jepp, det er farlig. Gjorde det en stund selv, og det var såvidt jeg kom i fra det med vettet i behold.

(Noen mener jeg ikke gjorde det, men dem om det.)

"............."

Annonse

Jepp, det er farlig. Gjorde det en stund selv, og det var såvidt jeg kom i fra det med vettet i behold.

(Noen mener jeg ikke gjorde det, men dem om det.)

"............."

hmm, jeg sover med susp... har innsett at det er det beste i og med at sambis og lillegutt har en lei tendens til å slå rundt seg i "søvne"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...