Gå til innhold

farlig eller bra å sove med bh??

Anbefalte innlegg

Gjest nøttelittteni
Skrevet

farlig eller bra å sove med bh??

vet ikke om dette er riktig forum plass, men prøver likevel. har hørt at man ikke skal ha bh på om natten eller sove med bh, for det kan gi brystkreft. men så leste jeg en annen plass at noen hadde bh på om natten for å bevare brystenes form best mulig. er det slik at de blir slappere om man ikke har bh på så ofte som mulig? noen som vet og har noen råd angående dette?

-

Skrevet

Det høres ubehagelig ut å sove med bh. Tror ikke at det årsaker brystkreft, hellere muskelspenninger dersom det blir vanskelig å slappe av. Er skeptisk til at det har noe med brystenes form å gjøre.

Skrevet

Jeg sover konsekvent ikke med BH fordi jeg tror det kan være farlig. Det at jeg er mann gjør at jeg tror det er farlig spesielt på det mentale planet.

Skrevet

Slipp puppene fri om natta du - huden har godt av luft og frihet.

Skrevet

Man kan få brystkreft av å sove med BH på??? *hehe* Nå har jeg hørt det óg ....

Nei, gjør det du finner mest konfortabelt, du ... slipp dyra løs hvis du føler for det.

Skrevet

Du kan ikke beholde verken hud eller fettvev slik det er når du er ung, uansett om sover med bh, smører deg med allverdens dyre ting eller synger godnattsanger for brystene dine. Naturen går sin gang.

Gjør det som er mest behagelig, jeg tipper det er å sove i flanell-pysj.

Skrevet

Jeg sover konsekvent ikke med BH fordi jeg tror det kan være farlig. Det at jeg er mann gjør at jeg tror det er farlig spesielt på det mentale planet.

Jepp, det er farlig. Gjorde det en stund selv, og det var såvidt jeg kom i fra det med vettet i behold.

(Noen mener jeg ikke gjorde det, men dem om det.)

"............."

Skrevet

Det farligste med å sove med BH'n på om natta tror jeg er faren for at den krabber oppover rundt halsen og halv-kveler deg i søvne.

I alle fall hvis du sovner sånn i fylla.. *erfaring* ;o)

Skrevet

Det farligste med å sove med BH'n på om natta tror jeg er faren for at den krabber oppover rundt halsen og halv-kveler deg i søvne.

*LOL*

Duna1365380376
Skrevet

Det skulle ikke være en mann som har fortalt deg det?

Skrevet

*LOL*

Gjest trrrish
Skrevet

Jeg tror ikke man kan faa brystkreft av aa sove med BH, saa gjoer det du foeler selv er mest behagelig du.

Skrevet

Sover som regel med BH på, men lar den være av dersom jeg har badet før sengetid.

Skrevet

Jepp, det er farlig. Gjorde det en stund selv, og det var såvidt jeg kom i fra det med vettet i behold.

(Noen mener jeg ikke gjorde det, men dem om det.)

"............."

hmm, jeg sover med susp... har innsett at det er det beste i og med at sambis og lillegutt har en lei tendens til å slå rundt seg i "søvne"...

Skrevet

Tror ikke det er spes. farlig (vet ikke), men tror heller ikke det har en spesielt positiv effekt.

Tror huden har godt av å puste, uten at det strammer noen steder.

Selv foretrekker jeg å sove netto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...