Gå til innhold

hvorfor ikke

Gjest mettavmat

Anbefalte innlegg

Gjest mettavmat

Er det ikke på tide å danne et nytt forum på DOL nå for folk med spiseforstyrrelser.

Ja, jeg har hørt at det ikke er nok fagfolk til å ta seg av en slik gruppe, men alle med sf kommer jo hit til matforum uansett. Det hjelper lite at fagpersonen her kommer med innlegg om at innlegg vedr. sf ikke passer inn.

På åpent forum er det også mange diverse innlegg som kan virke støtende, men der ordner webmaster opp og sletter det som er for ille.

Må jo kunne gå an å få dette til på et forum for sf også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidligere sf-forum-bruker

Nei, uff PLEASE la oss slippe et sf/forum. Noe så ultratragisk. La dem holde på på femme.no og lommelegen istedetn..

Jeg blir så provosert av det du skriver. Du snakker om oss som brukte sf-forumet som noen uønska gærninger på DOL, som ikke skulle vært her. Har ikke vi noen rett til å være her inne? Heldigvis finnes det nettsider som f.eks. lommelegen, som du nevnte, så du slipper iallefall meg her. Synes bare du skal tenke deg om før du slenger ut de idiotiske kommentarene dine. Det kan være at noen tar seg nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert av det du skriver. Du snakker om oss som brukte sf-forumet som noen uønska gærninger på DOL, som ikke skulle vært her. Har ikke vi noen rett til å være her inne? Heldigvis finnes det nettsider som f.eks. lommelegen, som du nevnte, så du slipper iallefall meg her. Synes bare du skal tenke deg om før du slenger ut de idiotiske kommentarene dine. Det kan være at noen tar seg nær av det.

ikke gærninger, men irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...