Gjest mettavmat Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er det ikke på tide å danne et nytt forum på DOL nå for folk med spiseforstyrrelser. Ja, jeg har hørt at det ikke er nok fagfolk til å ta seg av en slik gruppe, men alle med sf kommer jo hit til matforum uansett. Det hjelper lite at fagpersonen her kommer med innlegg om at innlegg vedr. sf ikke passer inn. På åpent forum er det også mange diverse innlegg som kan virke støtende, men der ordner webmaster opp og sletter det som er for ille. Må jo kunne gå an å få dette til på et forum for sf også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ..ja..? tror det er mange som lurer på om DOL kommer til å ordne et slikt forum igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvorfor ikke gå på psyk-forum? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nei, uff PLEASE la oss slippe et sf/forum. Noe så ultratragisk. La dem holde på på femme.no og lommelegen istedetn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere sf-forum-bruker Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, uff PLEASE la oss slippe et sf/forum. Noe så ultratragisk. La dem holde på på femme.no og lommelegen istedetn.. Jeg blir så provosert av det du skriver. Du snakker om oss som brukte sf-forumet som noen uønska gærninger på DOL, som ikke skulle vært her. Har ikke vi noen rett til å være her inne? Heldigvis finnes det nettsider som f.eks. lommelegen, som du nevnte, så du slipper iallefall meg her. Synes bare du skal tenke deg om før du slenger ut de idiotiske kommentarene dine. Det kan være at noen tar seg nær av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg blir så provosert av det du skriver. Du snakker om oss som brukte sf-forumet som noen uønska gærninger på DOL, som ikke skulle vært her. Har ikke vi noen rett til å være her inne? Heldigvis finnes det nettsider som f.eks. lommelegen, som du nevnte, så du slipper iallefall meg her. Synes bare du skal tenke deg om før du slenger ut de idiotiske kommentarene dine. Det kan være at noen tar seg nær av det. ikke gærninger, men irriterende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.