Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer ann på de du leier av. Det finnes vel grendehus nå også hvor man ikke får lov til å røyke inne.

Selvsagt vil ingen kunne pålegge noen å holde private lokaler røykfrie, og du skal se at det vil vokse fram en hel haug med private klubber til neste år.

Det går trossalt fint å unngå røykeloven ved å privatisere utestedet, og tilby medlemskap til de besøkende.

På slike steder vil man kunne røyke fritt.

Det kommer ann på de du leier av. Det finnes vel grendehus nå også hvor man ikke får lov til å røyke inne.

Selvsagt vil ingen kunne pålegge noen å holde private lokaler røykfrie, og du skal se at det vil vokse fram en hel haug med private klubber til neste år.

Det går trossalt fint å unngå røykeloven ved å privatisere utestedet, og tilby medlemskap til de besøkende.

På slike steder vil man kunne røyke fritt.

""Det går trossalt fint å unngå røykeloven ved å privatisere utestedet, og tilby medlemskap til de besøkende.""

God ide, jeg kunne iallefall tenkt meg å betale et lite vederlag for å få sjansen til å ta en røyk sammen med halvliter'n. Men denslags er det vel bare marked for i de største byene.

""Det går trossalt fint å unngå røykeloven ved å privatisere utestedet, og tilby medlemskap til de besøkende.""

God ide, jeg kunne iallefall tenkt meg å betale et lite vederlag for å få sjansen til å ta en røyk sammen med halvliter'n. Men denslags er det vel bare marked for i de største byene.

Tja... jeg vil vel egentlig tro at det vil være et vel så stort marked for dette litt i utkanten, men det vet jeg ikke stort om...

Jeg har ihvertfall lagt merke til i debatter at enkelte eiere av utesteder ser på den nye røykeloven nærmest som noe de vil tjene penger på, i og med at de kan kline til med denne privatiseringen som garantert vil gi dem kunder. Men dette har vel vært Oslofolk.

På det utestedet jeg pleier å være på så har de allerede begynt med medlemskort, uten at det vel har noe med den nye loven som før eller siden kommer og gjøre, men det tyder i hvert fall på at jeg sannsynligvis vil kunne røyke der i år 2004 også :)

Jeg ser for øvrig for meg et helvetes kaos i store byer som Oslo, hvor utestedene ligger på rekke og rad, når folk hele tiden skal samles i store mengder ute på gatene for å røyke, og jeg misunner ikke dørvakter og politi som skal passe på disse folkemengdene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...