Gjest rådvill jeg Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Vi er en gjeng på 8 personer (par) som alltid har hatt det hyggelig sammen. Så ble det slutt mellom to personer, og de fant seg nye kjærester. Kjæresten til jenta gled i begynnelsen godt inn i gjengen, men sakte, men sikkert ble han mer og mer upopulær blandt de andre parene. Det de andre gutta får lov til, som f.eks gi komplimenter til jentene eller gi dem en klem, det blir sett på som ekkelt når han gjør det. Han er en hyggelig gutt, men ikke helt som de andre gutta...ikke så tøff og sexy. Han forsøker så godt han kan, og det blir litt krampeaktig noen ganger. Noen av jentene føler at han ikke hører på når de ber ham stoppe med tullingen sin, og nå har kverna begynt å gå skikkelig. Hver gang han og kjæresten ikke er der, starter baksnakkingen. Jeg har forsøkt å påvirke i retning av at de som føler seg støtt av ham bør ta det opp med ham skikkelig....ikke på fest, men på en annen arena. Det begynner å bli plagsomt. De andre gruer seg for fester der han er med, og dersom han ikke kan bli med, stønner de av lettelse. Nå sist kunne han ikke være med ut å spise, og skrev i mailen som sirkulerte i gjengen at han syntes det var dumt han ikke kunne være med. Som svar får han fra en av de andre gutta at WHO GIVES A FUCK. Det er en skikkelig giftig stemning i gjengen........ Jeg orker snart ikke dette mer. Har mest lyst til å fortelle ham og kjæresten hva som pågår bak ryggene deres, men det føles jo ikke riktig i forhold til de andre. Hva ville dere ha gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90083-giftig-vennskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Syng ut! Tåler ikke intrigemakerne å høre det, så er de ikke mye gode venner! neste gang kan det være deg det går ut over bak ryggen din... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90083-giftig-vennskap/#findComment-494577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vennlig hilsen Fenra Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei Jeg tror nok jeg ville sagt fra til de andre i gjengen at de oppfører seg særdeles barnslig. Jeg vet ikke hvor gamle dere er? Dersom de har problemer med oppførselen hans så bør de ta dette opp med ham på en skikkelig og konstruktiv måte.Dersom de synes det er ubehagelig fordi de ikke kjenner han så bra,så kan de jo gå via kjæresten - som har vært en del av gjengen i lang tid. Men for meg virker det som om det kanskje ikke kommer til å nytte uansett hva stakkaren gjør. Han er på en måte blitt den det er greit å baksnakke. Skal du fortelle hva som foregår til paret det gjelder? Vanskelig spørsmål. Tror jeg hadde gjort det.For å gi dem mulighet til å skaffe seg ekte venner. Og for at de selv skal få kunne velge hvorvidt de ønsker å tilbringe tiden sin sammen med par som i utgangspunktet ikke ønsker dem der. Jeg personlig hadde blitt takknemlig dersom en i gjengen min hadde vært ærlig overfor meg i denne situasjonen. Kjipt å finne ut etter lang tid at de andre har gjort narr av typen min!! Du er redd for hva de andre i gjengen skal si hvis du "sladrer". For å si det slik; Jeg for min del hadde ikke samlet på denne type venner. Hvem vet hva de sier om deg når du ikke er til stede? Men som sagt ville jeg tatt det opp med dem før jeg hadde sagt noe til paret. Kanskje det er det gjengen trenger for å innse hva de faktisk holder på med?!? Hvis vennene MINE ikke tåler at jeg sier hva jeg mener om ting som opptar meg - synd for dem!! Vet ikke om dette var særlig til hjelp? Uansett: Lykke til : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90083-giftig-vennskap/#findComment-494798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.