Line Skrevet 20. januar 2003 Skrevet 20. januar 2003 Jeg er helt sikker på at jeg så årsoppgaven min i et elektronisk brev der inne for få dager siden, men nå finner jeg den ikke igjen?! Hvor i alle dager kan den ha tatt veien? Ser jeg bare på feil sted? Det skal være en sånn liten hvit konvolutt ved siden av et av innskuddene, tror jeg... :-O 0 Siter
Alpt Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Du velger "Elektroniske Brev" Når du da får opp "Mottatte brev" huker du av "Vis leste:" og klikker på oppdater.. Da skal årsoppgaven dukke opp i listen.. Min kom 12.01.03.. 0 Siter
Line Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Du velger "Elektroniske Brev" Når du da får opp "Mottatte brev" huker du av "Vis leste:" og klikker på oppdater.. Da skal årsoppgaven dukke opp i listen.. Min kom 12.01.03.. Hmm... må prøve igjen. Det var først nå nylig at jeg oppdaget den der brev-ordninga... ) 0 Siter
Line Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Du velger "Elektroniske Brev" Når du da får opp "Mottatte brev" huker du av "Vis leste:" og klikker på oppdater.. Da skal årsoppgaven dukke opp i listen.. Min kom 12.01.03.. Takk! Der fant jeg den, gitt! Min årsppgave kom forøvrig en dag senere enn din, ser jeg. ) Skal se om jeg finner en mal for selvangivelsen på nett nå... vet du om en, kanskje? 0 Siter
Alpt Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Takk! Der fant jeg den, gitt! Min årsppgave kom forøvrig en dag senere enn din, ser jeg. ) Skal se om jeg finner en mal for selvangivelsen på nett nå... vet du om en, kanskje? Spørs hva du mener med mal.. Jeg synes denne er kjekk: http://home.online.no/~bekristo/skatt.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.