Gå til innhold

12 april 1997


puff og blårøyk

Anbefalte innlegg

puff og blårøyk

Gratulere kan jeg bare si!

Og ikke minst, tusen takk for et flott, og realistiskt innlegg!

Kos dere med familien!

klem fra

Vi koser oss vi. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • puff og blårøyk

    26

  • sona

    1

  • luckyto

    1

  • gaupe

    1

puff og blårøyk

Først og fremst, gratulerer så mye med gutten. Nyt alle dagene med ham. Det har dere virkelig fortjent.

Jeg kan ikke annet enn å si at jeg skulle ønske at du tok vare på alt du hadde skrevet og sendte det inn til f.eks. FUB slik at flere fikk lese alle de gode ordene du har kommet med de siste årene her på DOL. Jeg håper at du har tatt vare på alt, for en gang i fremtiden er det nok en gutt som gjerne vil lese om tiden før han kom til verden. Kanskje gjør du det allerede, men jeg vil i hvert fall råde deg til å skrive en liten dagbok til sønnen din spesielt for det første året. Det skjer så ufattelig mye da. Jeg har stor glede av å lese det jeg skrev om vesla mi. Ennå noterer jeg ned litt om henne, men ikke så mye som jeg gjorde det første året.

Nok en gang gratulerer. Det var så kjekt, så kjekt å lese den lykkelige slutten på historien din om veien mot et barn. Jeg har tårer i øyene ennå. :o)

Gratulasjonsklem

Takk yogi. Jeg har tatt vare på alt, dvs, det som ble skrevet før vi flyttet (det meste), ble lagt på diskett. Den får jeg bare ikke til å fungere. :( Det som ble skrevet senere har jeg på denne maskinen. Jeg skal prøve å få noen kyndige til å fikse problemet, men tror ikke at det går. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Gratulerer og lykke til! Fint å høre at alt endte bra.

Det kom flere etterlengtede barn til verden tidlig på nyåret - jeg tror TKJ fikk trillingene sine også 2. januar (resultat av 7. forsøk).

Velkommen til Foreldreforum hvis det skulle dukke opp noen startvansker :-)

Takk! Vi dukker nok opp på foreldreforumet. Alt er så nytt og ukjent, så råd trenger vi etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Kjære dere!

Gratulerer med vidunderbarnet, og tusen takk for en spennende og medrivende fortelling! Jeg har lest innleggene dine med stor glede og interesse, og ergrer meg stadig over at jeg ikke lenger kan finne de du har skrevet her tidligere. Denne siste historien fra din side er etter min mening (foreløpig) den aller beste; innenfor ufb-genren er det ingenting som slår en happy ending (eller som du sikkert har oppdaget; egentlig er det mer av en "happy beginning")...!

Jeg gleder meg stort med dere. Lykke til med fortsettelsen, alle tre!

Denne happy endingen er vi svært fornøyd med. :) Jeg skal sjekke med webmaster om innleggene er borte for alltid, eller om de finnes et sted i cyberspace. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Endelig - der var dere jo!

Gratulerer så mye med gutten!

Som en av dem som alltid har lest dine innlegg med glede har jeg tenkt på dere innimellom denne høsten og vinteren og så smått etterlyst dere også. Selvsagt skuffet du ikke med dette innlegget heller og jeg kjente meg så vanvittig godt igjen da du avslutningsvis beskriver øyeblikket da farskjærligheten grep deg. Vet nøyaktig hva du følte da og ikke noe kan komme opp mot akkurat det øyeblikket!

Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på en vise av Odd Børresen da jeg leste innlegget. Visa var vel strengt tatt skrevet i forbindelse med et skimesterkap og er derfor først og fremst en hyllest til skiene (som framkomstmiddel). Etter at far nærmest har bært jordmor fram og tilbake i vinternatten og han er på vei hjem til mor og sin nyfødte sønn visker stjernene på den klare vinterhimmelen "vær god om gut'en"!

Den likte vi! Hyggelig at du har tenkt på oss, vi har nok vært litt egoistiske de siste månedene. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puff og blårøyk

Gratulerer så mye med gutten, og for fantastiske fortellinger du har postet her i tiden dere har vært her.

Kos dere med gutten, det er dere vel unt. (Vi fikk ei icsi-jente i mai-01, etter 6 års slit).

Kjempeklem fra cecil

6 år. Man må ha vært der for å fatte hva det betyr. Takk for godordene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Å jeg har tenkt så mye på dere, og håpet at det stod bra til! Tusen takk for oppdateringen! Det var jo nervepirrende lesning da!

Gratulerer så mye med den deilige babyen! Det blir bare bedre og bedre herfra!

Masse lykke til videre, kos dere med babytiden, den går utrolig fort (selv om det høres som en klisje ;-)

Klem fra

Vi koser oss alt vi kan. Brikkene er begynt å falle på plass, og vi har det _godt_. Takk for dine tanker og lykkeønskninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Kjære puff & blårøyk!

Så kjempe flaks at jeg var innom og så dette innlegget!

GRATULERER!!!

Vet ikke om dere husker oss men vi fikk ei jente med icsi, juni 2001.

Vi har vært så fantastisk heldige å få det til på egenhånd, så nå venter vi en liten gutt i mnd skiftet mars\april!

Så jeg har selvfølgelig sippet et helt vannmagasin mens jeg leste innlegget ditt :o)

Hils eggsentralen!

Varme tanker og hilsner fra

K & H

Visst husker vi. Fantastisk at dere har klart dere "på egenhånd". Gratulerer og takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Takk for at delte dette med oss - en utrolig vakker og følelsesladet avslutning på slitet.

Såvidt jeg husker er det ikke første gangen tårene har trillet når jeg har lest innlegg fra dere!

Gratulerer masse som nybakte foreldre til verdens skjønneste lille guttebaby!!!!

Stor klem fra

Tusen takk, Venus! Han er virkelig kjekk. Kan ikke skjønne hva jeg tenkte de første dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Gratulerer så mye med gutten!!! Det var herlig å se at dere endelig har nådd målet!

Sitter og gliser og tenker på alle de morsomme, sanne, tragikomiske, ja bare helt utrolige innspill du har kommet med på dette forumet. Du lysnet mange tunge tider med innlegga dine! Dette innlegget blir bare enda ett i rekka!

Vi klarte oss vi også og har en på snart halvannet, det er den største gleden etter å ha sliti på disse sidene i lange tider. Gratulerer så mye igjen og igjen!

Hilsen fra

Tusen takk! Underlig å få så mange lovord for noe som startet som en liten "veiviser" for gutta. Som etterhvert utviklet seg til en slags terapi og kommunisjonkanal for oss selv. Og som kanskje har hjulpet noen andre også, det er det hyggeligste med det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

hei puff og blårøyk...

jeg synes dette var en vakker historie jeg, du er utrolig flink til å skrive!!!

er gravid med vårt første barn etter 2'dre icsi forsøk, og dette er altså det jeg og boblamannen går i møte nå...... kan med hånden på hjertet si at nå gleder jeg meg enda litt mer til å møte junior!!!

klem fra en beveget

Gratulerer! Halvgodt løp, vi ønsker dere en problemfri tid fremover. Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye og kos dere masse framover! Har lest innleggene dine og du er flink til å sette ord på ting.

Tror faktisk vi begynte prøvingen omtrent på samme tid som dere, men dessverre ingen baby enda. Godt og se at noen lykkes etter mange års strev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puff og blårøyk

Hei!

Gratulerer så mye og kos dere masse framover! Har lest innleggene dine og du er flink til å sette ord på ting.

Tror faktisk vi begynte prøvingen omtrent på samme tid som dere, men dessverre ingen baby enda. Godt og se at noen lykkes etter mange års strev!

Lykke, lykke til, og tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så meget puff og blårøyk, dette var virkelig gode nyheter. Historien deres er ikke helt ulik vår og vi fikk vårt guttenurk i januar vi også.

Kos dere max og nyt herligheten, det har dere fortjent.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en sterk og god leseropplevelse og gratulerer så masse med guttungen! Det er og har alltid vært en fryd å lese innleggene dine; såre, sterke, nakne, morsomme, spennende - hele det spekteret av følelser og opplevelser som dette ufb-livet kaster oss inn i.

Kos dere intenst framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med nykomlingen ! Det var en nydelig historie. Men jammen ble jeg nervøs noen ganger underveis - måtte gløtte litt på slutten for å se hvordan det gikk.

15. oktober 1995 var datoen da vi la p-pillene på hylla. Vi reiste til Thailand, og jeg turte nesten ikke drikke øl - i tilfelle jeg skulle bli gravid på turen *smiler og rister på hodet over egen naivitet*. 20. oktober 2001 ble godjenta født - og jeg skal si hun holder oss godt i ånde. Akkurat nå "spiller" hun Trivial Persuit utover hele gulvet her. Det er så spennende at jeg får sitte i fred på PC'en lenge nok til å skrive dette. Om noen måneder reiser vi til Danmark igjen. Og hvem vet - kanskje blir det en bror eller søster til neste år ?

Lykke til videre - og kos dere alle tre !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Gratulerer så mye med nykomlingen ! Det var en nydelig historie. Men jammen ble jeg nervøs noen ganger underveis - måtte gløtte litt på slutten for å se hvordan det gikk.

15. oktober 1995 var datoen da vi la p-pillene på hylla. Vi reiste til Thailand, og jeg turte nesten ikke drikke øl - i tilfelle jeg skulle bli gravid på turen *smiler og rister på hodet over egen naivitet*. 20. oktober 2001 ble godjenta født - og jeg skal si hun holder oss godt i ånde. Akkurat nå "spiller" hun Trivial Persuit utover hele gulvet her. Det er så spennende at jeg får sitte i fred på PC'en lenge nok til å skrive dette. Om noen måneder reiser vi til Danmark igjen. Og hvem vet - kanskje blir det en bror eller søster til neste år ?

Lykke til videre - og kos dere alle tre !

Klem

For ikke å snakke om at man kunne spart en formue i prevensjonsmidler. :) Lykke til med nr 2, forhåpentligvis går det lettere denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Takk for en sterk og god leseropplevelse og gratulerer så masse med guttungen! Det er og har alltid vært en fryd å lese innleggene dine; såre, sterke, nakne, morsomme, spennende - hele det spekteret av følelser og opplevelser som dette ufb-livet kaster oss inn i.

Kos dere intenst framover!

Tusen takk! Nakne, akkurat det ordet er ganske beskrivende. Det har vært stunder da jeg har følt meg helt naken og tom etter å ha satt følelsene på trykk. Samtidig en god følelse. Det har nok fungert bra som terapi, selv om det ikke var det som var meningen. Alle de positive tilbakemeldingene har både hjulpet og varmet. Lurer på om det blir en omgang til på oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Gratulerer så meget puff og blårøyk, dette var virkelig gode nyheter. Historien deres er ikke helt ulik vår og vi fikk vårt guttenurk i januar vi også.

Kos dere max og nyt herligheten, det har dere fortjent.

Mvh

I lige måde, utrolig morsomt å høre gladmeldinger av denne sorten. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...