Gå til innhold

12 april 1997


puff og blårøyk

Anbefalte innlegg

Helt fantastisk godt skrevet, og jeg tror de fleste av oss som vanker på forumet kjenner oss igjen. Vi kommer snart etter, med 2 gutter, som er et resultat av fjerde icsi-forsøk.

Lykke til videre med guttepjokken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • puff og blårøyk

    26

  • sona

    1

  • luckyto

    1

  • Raglan

    1

Ja, jeg kan ikke annet enn å si GRATULERER!!!!!

Det er så nydelig når de etterlengtede små endelig kommer. Og takk for dine utførlige og fargerike beskrivelser her på forumet gjennom tiden. Vet at FUB ville sette STOR pris på om de fikk ta del i dine skriverier til medlemsbladet eller hjemmesiden!

Kos dere massevis i tiden fremover - og ta vare på tiden! Det går så utrolig fort, og det er så lett å glede seg til alt som kommer rundt neste sving. Men det er NÅ dere skal kose dere! Hver alder har sin sjarm, selv når de er bitte-bitte-små, bare gråter og man ikke skjønner hvorfor :o)) (been there.....)

Masse gratulasjonsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Ja, jeg kan ikke annet enn å si GRATULERER!!!!!

Det er så nydelig når de etterlengtede små endelig kommer. Og takk for dine utførlige og fargerike beskrivelser her på forumet gjennom tiden. Vet at FUB ville sette STOR pris på om de fikk ta del i dine skriverier til medlemsbladet eller hjemmesiden!

Kos dere massevis i tiden fremover - og ta vare på tiden! Det går så utrolig fort, og det er så lett å glede seg til alt som kommer rundt neste sving. Men det er NÅ dere skal kose dere! Hver alder har sin sjarm, selv når de er bitte-bitte-små, bare gråter og man ikke skjønner hvorfor :o)) (been there.....)

Masse gratulasjonsklemmer fra

Her dukker det opp det ene kjente nicket etter det andre. Jeg vet ikke helt hvordan andre spedbarn utvikler seg, men Kruttlappen har passert 3 uker nå, og er snart ferdig med gymnaset. :))) Akkurat nå sitter han her å hikker mens han leser om barnløshet. Kanskje han skal bli lege, sier han.

Eller kanskje det er pappa som ser en vel rask progresjon hos arvingen? :)))

Takk for lykkeønskningene, lilium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Det var utrolig godt skrevet, og med så mange følelser fikk jeg tårer i øynene av å lese det.Gratulerer med velskapt barn.

Tusen takk, cemi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Helt fantastisk godt skrevet, og jeg tror de fleste av oss som vanker på forumet kjenner oss igjen. Vi kommer snart etter, med 2 gutter, som er et resultat av fjerde icsi-forsøk.

Lykke til videre med guttepjokken!

Tusen takk. To? Gratulerer! La oss få høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puff og blårøyk

Hvilket herlig innlegg. Gratulerer så mye med den lille, og takk for at du delte dette med oss.

Takk for gratulasjonen, og takk for godordene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for din nydelige historie. Sitter som vanlig med tårer i øynene og latteren litt i halsen av din fortelling. Har ventet spent på innlegg fra deg, husket at dere hadde termin en stund etter oss. Ønsker dere lykke til med vidunderet! Dere har utrolig mange lykke-stunder i vente! Vår lille fryse-prins kom i begynnelsen av oktober, og ICSI-prinsessen vår blir to år i mai - så jeg vet hva jeg snakker om. Kos dere masse!!!

Store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puff og blårøyk

Takk for din nydelige historie. Sitter som vanlig med tårer i øynene og latteren litt i halsen av din fortelling. Har ventet spent på innlegg fra deg, husket at dere hadde termin en stund etter oss. Ønsker dere lykke til med vidunderet! Dere har utrolig mange lykke-stunder i vente! Vår lille fryse-prins kom i begynnelsen av oktober, og ICSI-prinsessen vår blir to år i mai - så jeg vet hva jeg snakker om. Kos dere masse!!!

Store klemmer fra

Tusen takk og gratulerer! Om det blir en omgang til på oss, er vel tvilsomt. Vi har såvidt vært inne på tanken, men det har vært tøft nok å komme hit vi er nå. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...