Gå til innhold

Hvorfor er ikke alkohol merket med rød trekant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert fordi det er forskjell på merkingen av illegale og legale stoffer...

Åja...

Jeg trodde du kødda, jeg...

Hvorfor synes du det er rart at alkohol ikke er merket med rød trekant? Fordi du er i tvil om du kan kjøre bil etter at du har drukket pga denne røde trekanten som mangler?

Åja...

Jeg trodde du kødda, jeg...

Hvorfor synes du det er rart at alkohol ikke er merket med rød trekant? Fordi du er i tvil om du kan kjøre bil etter at du har drukket pga denne røde trekanten som mangler?

He, he.

Jeg er ikke i tvil, men jeg tenkte mest på regel-Norge...

For alkohol er tross alt et sentralstimulerende middel som kan påvirke reaksjonsevnen og evnen til å betjene maskiner og en selv til og med!

Burde man ikke i teorien ha rød trekant på ølen da??

He, he.

For alkohol er tross alt et sentralstimulerende middel som kan påvirke reaksjonsevnen og evnen til å betjene maskiner og en selv til og med!

Det blir vel litt smør på flesk om man skal advare nordmenn mot at man ikke har lov til å kjøre bil med alkohol innabords, men i Norge er jo alt mulig :)

Annonse

He, he.

Kanskje fordi noen ville trodd at det var lov å kjøre alkoholpåvirket fordi de ikke kjente seg rusa?

He, he.

Du skriver: For alkohol er tross alt et sentralstimulerende middel som kan påvirke reaksjonsevnen og evnen til å betjene maskiner og en selv til og med!

Jeg svarer: Det er ulovlig å kjøre eller betjene maskiner når man har drukket - dette vet alle. Foruten dem som drar det så langt at de mister vettet i fylla. Dem er det ikke håp for uansett og en varseltrekant hadde neppe gjort noen forskjell.

Du skriver:Burde man ikke i teorien ha rød trekant på ølen da??

Jeg svarer: Såvidt meg bekjent er det ingen som får øl på resept - da hadde jeg virkelig begynt å lure.

Forøvrig tar jeg ikke dette innlegget særlig seriøst, men det er jo greit å gjøre seg noen tanker i kokelimonkeland :)

Hei, prøvde å komme inn på sida di for å finne ut hvordan det går i saken med mormor og den lille gutten, men kommer ikke inn. Er siden nedlagt??

Ja, foreløpig... Men det er en laang historie. Jeg kan fortelle deg nærmere siden. Ok?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...