Gjest Blåulv Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Hvem synger åpnings sangen i de blå ulvene? Det er jente/er som synger "aa'aa aaa'aaa aaaa'aaa'aa" liksom sånn "aaaaa" hehe. Noen som vet om det finnes soundtrack til denne filmen? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Blå ulver ? Falt i malerspannet ? 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 ja. jeg har soundtracken foran meg på cd. det er flere sanger på cden. introen er på 16 sekunder og det står ikke hvem som synger. "LOVE" synges av stage dolls. "BLUE" av Henning Kvitnes og little Eden 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 nå har jeg hørt gjennom cden og jeg hører ingen jenter som synger aaa. bare lalala, og det er gutter. dvs - det kan vel diskuteres.. men uansett. Det må være en annen sang i filmen. Jeg har dett filmen men husker den ikke godt nok til å vite hvilken du mener. 0 Siter
Gjest Blåulv Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 nå har jeg hørt gjennom cden og jeg hører ingen jenter som synger aaa. bare lalala, og det er gutter. dvs - det kan vel diskuteres.. men uansett. Det må være en annen sang i filmen. Jeg har dett filmen men husker den ikke godt nok til å vite hvilken du mener. Jeg skal få lagt over lyden til wav så kan du få høre ;-) Det er vel egentlig mere "æææ'æææ æææææ'ææææ" liksom, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.