Gjest Får dere forskuddsbetalt? Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 og som tar fast pris pr.måned. 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 jeg får lønn i ettertid, hver mnd, men for hele uker. Så jeg får lønn hver 4. fredag/mandag, for de 4 ukene som har vært.Veldig greit det når man stoler på foreldrene. 0 Siter
Gjest Får dere forskuddsbetalt? Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 jeg får lønn i ettertid, hver mnd, men for hele uker. Så jeg får lønn hver 4. fredag/mandag, for de 4 ukene som har vært.Veldig greit det når man stoler på foreldrene. Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd? 0 Siter
Gjest Hilsen dagmamman.. Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd? Ja det er vanlig å få betalt etterskuddsvis.. 0 Siter
vin Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd? Alle de jeg har vært dagmamma for , har jeg fått betaling på etterskudd....tror det er det vanligeste ! 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd? Jeg tror det er mest vanlig å betale på etterskudd ja. Men det kommer kanskej litt an på om det er hvit eller svart dagmamma. Om dere betaler for dager barnet er sykt eller dagmammaen er syk. osv. Det mest vanlige er vel å summere opp timene som har vært forrige mnd og sende en regning på det. 0 Siter
Anki Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Da jeg var dagmamma fikk jeg alltid betalt på etterskudd. Høres rart ut å skulle få betalt på forhånd i en sånn jobb syns jeg.. 0 Siter
Line Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Jeg fikk forskuddsbetalt, og hadde fast pris pr måned. Om barnet ikke kom en dag, og det ikke var "min feil", så ble jeg likevel betalt. Var jeg syk, eller måtte si at barnet av en eller annen grunn ikke kunne komme, ble jeg trukket for dette i påfølgende måned. En kjempefin ordning, synes jeg! 0 Siter
moi Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Vår dagmamma får betalt forskuddsvis, og vi betaler også når hun er syk. Jeg får betalt for sykedager, og jeg synes det bør være en del av godene i et velferdssamfunn. Nå har hun bare vært syk én eller to dager siste året, og dessuten er hun billig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.