Gå til innhold

Til dere som er dagmamma

Gjest Får dere forskuddsbetalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Får dere forskuddsbetalt?

jeg får lønn i ettertid, hver mnd, men for hele uker. Så jeg får lønn hver 4. fredag/mandag, for de 4 ukene som har vært.Veldig greit det når man stoler på foreldrene.

Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd?

Gjest hampusen

Vet du om det er vanlig å få betalt på etterskudd?

Jeg tror det er mest vanlig å betale på etterskudd ja. Men det kommer kanskej litt an på om det er hvit eller svart dagmamma. Om dere betaler for dager barnet er sykt eller dagmammaen er syk. osv. Det mest vanlige er vel å summere opp timene som har vært forrige mnd og sende en regning på det.

Annonse

Jeg fikk forskuddsbetalt, og hadde fast pris pr måned.

Om barnet ikke kom en dag, og det ikke var "min feil", så ble jeg likevel betalt. Var jeg syk, eller måtte si at barnet av en eller annen grunn ikke kunne komme, ble jeg trukket for dette i påfølgende måned.

En kjempefin ordning, synes jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...