Gå til innhold

Romløsning - tegneprogram

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

3D Home Architect 5 Pro. Fra Broderbund.(søk på Kazaa)

De få peisene er VELDIG amerikanske da :-)

Jeg tror hun ønsker å tegne en peis selv ?

Denne var litt fin, med litt krymping, klipp og lim, burde det gå å få den inn i et bilde av rommet.

http://www.nordpeis.no/h3.htm

Annonse

De få peisene er VELDIG amerikanske da :-)

Jeg tror hun ønsker å tegne en peis selv ?

Denne var litt fin, med litt krymping, klipp og lim, burde det gå å få den inn i et bilde av rommet.

http://www.nordpeis.no/h3.htm

Takk for linker begge to, jeg får ikke sett på de her fra jobben :-)

Jeg vet sånnca. hvilken peis jeg skal ha - noe slikt

http://www.finn.no/finn/realestate/viewpicture?id=3550881&picture=advek20022898011200_200228912.jpg&alt=

Men den skal være litt høyere den øverste biten av peisen pga. avtrekk - enten blir den ca. 70 cm høy eller så går den opp til taket. Så vet jeg ikke helt hvor bred jeg skal ha den . Den går ca. 70 cm ut men jeg vil ha den kanskje 140 cm bred. Men da kan det være greit å ha muligheten til å visualisere dette for å sehvordan det blir i rommet.

Ulv I Faarikaal

Takk for linker begge to, jeg får ikke sett på de her fra jobben :-)

Jeg vet sånnca. hvilken peis jeg skal ha - noe slikt

http://www.finn.no/finn/realestate/viewpicture?id=3550881&picture=advek20022898011200_200228912.jpg&alt=

Men den skal være litt høyere den øverste biten av peisen pga. avtrekk - enten blir den ca. 70 cm høy eller så går den opp til taket. Så vet jeg ikke helt hvor bred jeg skal ha den . Den går ca. 70 cm ut men jeg vil ha den kanskje 140 cm bred. Men da kan det være greit å ha muligheten til å visualisere dette for å sehvordan det blir i rommet.

Pappmodell ?

:-)

Så-så :-)Jeg syns det var et godt forslag.

Men jeg tror du kommer langt med et vanlig tegneprogram og et bilde av rommet når den skal være såpass firkanta og hvit ?

Det er ikke noe problem for murern å lage den - er mest for hjelp til meg i prosessen med å bestemme meg for hvordan jeg vil ha den.

Har du svaret så kan du jo godt komme med det *S*

Ulv I Faarikaal

Det er ikke noe problem for murern å lage den - er mest for hjelp til meg i prosessen med å bestemme meg for hvordan jeg vil ha den.

Har du svaret så kan du jo godt komme med det *S*

Det skal være lett å tegne med f eks PSP.

De proffe CADprogrammene er litt kinkige å lære da.

Annonse

Jeg tegner gjerne en peis for deg jeg, så ta ikke den... :-D

Hjelp meg med å bestemme meg da. Den skal stå på en vegg som er 165 cm bred. Peisen vil gå 70 cm ut - jeg lurer på å ha den hele 140 cm bred - og gå opp til taket. Dvs. 'kappen' - den øverste biten på peisen på bildet går helt opp - istedenfor ca. 30 cm som den gjør nå. Alternativet er å ha den ca. 70 cm .

Siden jeg vil ha den helt opp til taket så tenker jeg at den må være lit bred også.

Hva sier du ?

Hjelp meg med å bestemme meg da. Den skal stå på en vegg som er 165 cm bred. Peisen vil gå 70 cm ut - jeg lurer på å ha den hele 140 cm bred - og gå opp til taket. Dvs. 'kappen' - den øverste biten på peisen på bildet går helt opp - istedenfor ca. 30 cm som den gjør nå. Alternativet er å ha den ca. 70 cm .

Siden jeg vil ha den helt opp til taket så tenker jeg at den må være lit bred også.

Hva sier du ?

Jeg tror nesten jeg bør se dette rommet som peisen skal være i, for å kunne uttale meg fornuftig... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...