Gå til innhold

Uæææh - jeg ser ut som en fluesopp!!!

Anbefalte innlegg

Uææææh - jeg farget håret i går. Skulle liksom får mørkt bruk med svak kobberfarge, men resultatet er at jeg ser ut som en fluesopp. Hulke!

Da jeg skrudde av lyset på soverommet, så jeg bare håret lyste av seg selv....

Er det noen som vet om det er farlig å farge håret sitt to dager på rad? Jeg må seriøst kjøpe en mørkere farge uten noe rødt i og farge håret på nytt i kveld. Valget står mellom det og å gå i eksil. Har noen noen tips? Jeg hadde kommunegrått hår fra før med noen lyse striper etter sola, og det er nok de som lyser rødest nå. Men hjelper det hvis jeg kjøper en brun farge og farger på nytt? Må jeg anskaffe en veldig mørk farge da? Kan det skje noe med håret?

Håper desperat på svar :)

På forhånd evnt tusen takk!!!

Fortsetter under...

Vær obs på at dersom du rager håret på nytt _kan_ du få nok en overraskelse: Den nye hårfargen _kan_ reagere anderledes på farger hår, enn naturlig, og du _kan_ få en skikkelig interessant hårfarge.

Mitt råd: Gå til frisøren og la dem fikse det!

Annonse

Helene Harepus

Hvis du ikke har råd til frisøren (noe jeg sterkt vil anbefale), kan du gjøre følgende:

Invester i en ordentlig god hårkur først.. (behøver ikke å være så dyrt)

Ta en som gir mye fuktighet og som er oppbyggende.

Og så farger du heller igjen etterpå.

Håret har ike godt av farging ofte, men resultatet kan bli bedre hvis du kurer det først. Du får gjerne de ujenvne resultatene pga at håret er tørrere noen steder.

Velg en farge som er litt mørkere enn den du brukte sist, slik at du får dekket alt.

Men, for all del..

Bruk aldri avfarging!

Jeg var dum og gjorde det en gang.. Og det resulterte i tygge-gummi-hår i fargene, hvitt, rosa og orange!..

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...