Gå til innhold

Ehhhh...ADSL , vanskelig å få til for blond amatør?

Anbefalte innlegg

Hehe...etter 2 år med en telefonregning på ca. 5 000; - 6 000; hver gang , bestillte jeg ADSL.

Fikk eska i går , men hadde ikke trodd det var SÅ mange ledninger , kort , etc, etc....

Innbilte meg at det var kjempe enkelt!

Bør jeg få en "ekspert" til å innstalere det , eller kan "amatører " begi seg ut på dette?

ER jo bruksanvisning da , men....det SÅ komplisert ut ;o)

Hilsen den blonde amatøren

Fortsetter under...

Er det bruksanvisning, så er det bare å sette igang. Du kommer neppe til å ødelegge noe, og utstyret er neppe utstyrt med en "selfdistruct" knapp...

(synes sånne utfordringer er kjempemorsomme personlig, og det er utrolig hva man får til, om man bare prøver!)

Du fikser det selv. Står ganske godt forklart hvilken ledning som skal hvor med tegninger. Er jo dessuten diverse lys som skal lyse etterhvert hvis du har satt det opp riktig - og lyser de ikke står det forklaring p hva du har gjort feil.

Koster jo noen hunder med montør så du kan jo prøve selv først hvertfall. Tok meg 5 minutter å sette det opp - men jeg er ikke blond da ...... *S*

Du fikser det selv. Står ganske godt forklart hvilken ledning som skal hvor med tegninger. Er jo dessuten diverse lys som skal lyse etterhvert hvis du har satt det opp riktig - og lyser de ikke står det forklaring p hva du har gjort feil.

Koster jo noen hunder med montør så du kan jo prøve selv først hvertfall. Tok meg 5 minutter å sette det opp - men jeg er ikke blond da ...... *S*

Da SKAL jeg fikse det på 4 minutter !

*geiper*

Ellers takk for svar ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...