Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om de har faste priser eller kan ta hva de vil.

Vi har en hund som har mistet pelsen helt inn til skinnet på begge hoftene, og tok henne til dyrlege.

Konsultasjon 400,-

Blodprøver 420,-

Thyroxintest 550,-

Hematologi 120,-

Hudprøve miksoskop 250,-

Tilsammen 1740,-

Det er ikke til å tro og jeg fikk sjokk da jeg skulle betale

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90180-priser-hos-veterin%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kan nok være lurt å forsikre dyret, loppeskinnet til brodern var sjuk i evigheter, og det dekket selskapet.

Hun er forsikret - heldigvis.

Uansett så må jeg " legge" ut, til behandlingen for akkurat den skaden/lidelsen er ferdig.

Det kan enda komme mere til dette beløpet

Forsikring koster sikkert også mer enn jeg har råd til da...

Ca.800-1000kr i året for veterinær og død. Det kan fort lønne seg om det blir en langvarig eller akutt skade/sykdom..

Min har tjent seg inn nå da hunden fikk en klosykdom som gjorde at hun måtte fjerne klør hos veterinæren over mange ganger. Dyrt ble det, men heldigvis bare egenandel på 500kr..:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å, nei du. Men katten er en smule pinglete. Han er kastrert og forkjælt, så han ligger litt tynt an hos noen andre mer aggressive hannkatter. Og snart er det vår...

Okei, høres ikke bra ut. En av våre kom hjem med halve fjeset revet av i slagmål, så vet'en måtte sy 15 sting fra overleppa via øyet til øret. Da ble han kastrert samtidig.

Synes det var dyrt jeg,

Vi var hos dyrelegen med vår hund p.g.a ørebetennelse. Nå er det vel ikke noen prøver som skal tas men...

dyrelegen renset øret, satte en antibiotikaprøve samt dryppet øret hans. Og skrev ut resept. Dette tok han 315 kroner for. Eller han hadde ikke småpenger så han ga meg rabatt på 15 kroner.

Bor du i Oslo, har du vetrenærhøyskolen eller også dyrlegen som jeg selv bruker;

Granbakken dyreklenikk, tror jeg det er. Rimlig og flinke er de.

Eller kan jeg undertegne på at og forsikre dyr kan lønne seg.

Vennlig hilsen

Før jeg fant granbakken trodde jeg at prisene du selv nevnte var normalvarianten.

Granbakken (som jeg fortsatt ikke er helt sikker på om virklig er det rette navnet), ligger i Sørkedalen, om noen kan dra nytte av det. De har dropp inn timer to ganger om dagen, og hundepensjonat som jeg selv aldri har prøvd.

Fortsatt vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...