Gå til innhold

Hotbar

Anbefalte innlegg

Gjest barbaZoo
Skrevet

Noen med erfaringer av hotbar?

Har noen veninner som har oppgradert outlook og exploren sin, ser jo stilig ut med mange forskjellige bakgrunner m.m. men inneholder visstnok endel spyware? gjør det noe?

Skrevet

Ja, masse spyware. Jeg hadde Hotbar før, men det skapte bare problemer og fikk mye spyware, så jeg lot det være. Det er jo ikke noe viktig uansett.

Skrevet

Jeg har hotbar og har ikke hatt noen som helst problemer.

Skrevet

Skal du absolutt ha det så last ned Ad-aware i samme slengen.

Gjest barbaZoo
Skrevet

Ja, masse spyware. Jeg hadde Hotbar før, men det skapte bare problemer og fikk mye spyware, så jeg lot det være. Det er jo ikke noe viktig uansett.

hva slags problemer?

Skrevet

Hva er spyware? Eneste problemet jeg har hatt er en venninne som hevder hun fikk melding om at meldingen inneholdt virus eller macros eller noe sånn...? Og vi har ikke virus på maskinen.

Skrevet

Skal du absolutt ha det så last ned Ad-aware i samme slengen.

Det hjelper ikke å laste ned Ad-Aware for selv om AA finner spyware-filer så kan du ikke slette dem for da fungerer ikke Hotbar lenger.

Skrevet

Det hjelper ikke å laste ned Ad-Aware for selv om AA finner spyware-filer så kan du ikke slette dem for da fungerer ikke Hotbar lenger.

Å herregud, det stemmer det. Vet ikke hva jeg tenkte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...