Furnes Skrevet 8. november 2000 Skrevet 8. november 2000 Jeg har et prosjekt på skolen om kvaliteten på drikkevann. I den andledning lurte jeg på om dere kunne fortelle meg noe om evt. bivirkninger ved for mye/lite klor i drikkevannet, og dersom det skulle være noen bivirkninger ved form mye/lite CO2- og kalk-tilsetning. 0 Siter
Furnes Skrevet 8. november 2000 Forfatter Skrevet 8. november 2000 Jeg har et prosjekt på skolen om kvaliteten på drikkevann. I den andledning lurte jeg på om dere kunne fortelle meg noe om evt. bivirkninger ved for mye/lite klor i drikkevannet, og dersom det skulle være noen bivirkninger ved form mye/lite CO2- og kalk-tilsetning. 0 Siter
Christine Helle, Ernæringsfysiolog Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei Dette bør du snakke med Statens Næringsmiddeltilsyn om. De kan gi deg informasjon om vannkvaliteten i Norge. Du kan slå opp på websidene til SNT: www.snt.no. Der kan du søke på ordet "vannkvalitet" så vil du finne det du trenger. Lykke til med prosjektet! 0 Siter
Christine Helle, Ernæringsfysiolog Skrevet 9. november 2000 Skrevet 9. november 2000 Hei Dette bør du snakke med Statens Næringsmiddeltilsyn om. De kan gi deg informasjon om vannkvaliteten i Norge. Du kan slå opp på websidene til SNT: www.snt.no. Der kan du søke på ordet "vannkvalitet" så vil du finne det du trenger. Lykke til med prosjektet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.