Gå til innhold

Kollisjonsskade på bil

Anbefalte innlegg

Selv om det var motparten som kjørte på deg? Det er jo de som skal betale skaden, skal de ikke betale leiebil også?

selskapet betaler skaden, det er helt riktig, men de skal i utgangspunktet ikke betale leiebil... man kan selvsagt kanskje gjøre en avtale, det blir jo gjort hele tiden :-)

Fortsetter under...

Jeg fikk leiebil kostet av motpartens selskap (som også riktignok var mitt selskap). Dette gikk på motpartens ansvarsforsikring. Vi hadde begge minikasko, så her lå det ikke leiebilavtaler på forsikringen til noen av partene. Innlegget til pappa Bjørn stemmer med det jeg erfarte. Det som irriterte skrekkelig, var imidlertid at arbeidsgiver måtte attestere at jeg var i behov for bil frem og tilbake til jobb, og at jeg ikke kunne benytte off. kommunikasjon. Det siste provoserte meg noe vanvittig. Jeg var uten skyld i sammenstøtet, men måtte altså dokumentere mitt behov for bil selv om jeg har en kjørelengde på 30.000 i året i forsikringen min. Ingen stilte spørsmål om jeg hadde bruk for bil da jeg tegnet den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...